södra latin

JAG SKA BÖRJA SÖDRA LATIN PÅ TORSDAG !

wooow, jag var där idag. Det var väldigt krångligt att hitta men efter att jag frågade en gubbe med en orange fiskhatt (Ebba von Sydow hade skjutit honom) så visade han mig den ultimata vägen.
Tydligen ska man gå uppför swedenborgsgatan inte rosenlundsgatan på södrastation (big mistake), och sedan när man kommer ut ska man gå förbi Vivo Fatburen (ehm, Fatcage? Tjockisburen?) och fortsätta framåt, sedan vända till vänster och sedan över en gata, förtsätta framåt, uppför en trappa och där ligger byggnaden. Södra Latin Gymnasium,  min skola. Gaah, det ska bli så roligt att börja.

Jag skojar inte, jag tycker att det ska bli fett najs o börja skolan igen.

Slut på detta latmansliv och no more islatte och Tonfisksallad på lata sommarstränder och blåsande kjolar. NONONONO. Men jag har inte tid att sörja för jag ska ha mvägä.  hahahahahahahahhahahhh

"Lycka till att få mvg på södra, Hedvig" sa min undebart positiva kompis över en smoothie i värmen, när jag delade med mig av överstående glädje och positiva energi inför skolstart, och med tindrande ögon beskrevalla mvg:s som skulle komma rullandes vid våra vägar.
"Alla pluggisar från högstadiet hoppar typ av för det är sån press. Vi har ingen chans"

hahahahahahahahahahahahahhhhhhaha.... haha?





.

Kommentarer
Postat av: Dag-Harald

Ska du få MVG? Vadå, har ni förhudskunskap på södra?!

Men vafan, vem bryr sig om vad Korkade Nördar säger...?

Dina kjolar är för små för att kunna blåsa.
"nu vet jag vad ett ollon är".

2006-08-18 @ 14:57:58
Postat av: Anonym

Haha, visst vill man bara döda henne för det mesta. Snälla Eddy tänk det bara inte, för allas skull gör det!!!!!

2006-08-27 @ 20:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback