I'm such a brat

Jag ville bara säga till omvärlden att jag är sjukt bortskämd. Helt otroligt jättebortskämd, och jag varken skäms eller är stolt över det. Men jag är iallfall medveten om att jag är det. Jag är bortskämd på presenter, pengar och uppmärksamhet. Min kära kompis Lea skämmer bort mig hela tiden med dior show mascara och att hon tar med mig på shakira konsert. Gumman, du är helt underbar! Inte bara för att hon ger mig saker, förstås, men hon är så himla omtänksam. Bara så att ni vet, alltså.

Idag har jag fått nya planscher till mitt rum från Record Hunter på s:t eriksplan.  FETT FINA!
The Strokes, Franz Ferdinand, The Hives, Belle&Sebastian, Radio dept, Mando Diao...
Och så fick jag en YSL- väska som var dreggel-snygg... åh! I love it!
Sen har jag varit o fikat på Cafe Rival något som var riktigt riktigt mysigt... dit ska jag gå flera gng, mark my words! :-) Haha jag börjar fan bli schnoooooobbig. Sen har jag hjälpt min mor med diversa saker. Jag har hittat ett par grymt snygga Vagabond skor till henne, så nu är hon snyggaste morsan i stan.
Sen fick jag också ett par skor som tack för hjälpen, ett par sjukt snygga svarta pumps med rosett... ohlalalalalala! Sen har jag köpt en present till Ranveig som hon ska få ikväll. Surprise! ;) Och så har vi köpt lite grejer till lägenheten på ROOM. De hade värsta snygga sakerna där!

Det var faktiskt riktigt trevligt att hänga med modern idag. Jag brukar inte vara med henne annars, men jag tycker hon är rolig att vara med (inte bara för att hon ger mig saker).
Min mamma är coolast, sådetså!


Kommentarer
Postat av: Cammo

Va på på Record utan min och Hönan?? snyft

2006-12-29 @ 20:47:12
Postat av: isola

jaaaaah.. *skäms* men han med höga byxor hälsar så hjärtligt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback