OMFG!

Gissa var jag är just nu.

Nej. Gissa igen!

Vafan, kom igen nu! Gissa!

Neeej!

Haha, du kommer aaaaldrig gissa!

Okey okey, jag ska säga. Jag sitter i mitt rum. Men inte mitt gamla rum, inte det där med gardiner med små racerbilar på och pettsons pannkaksrecept på väggen. nejnejenejenejenejejjene.
Inte i vällingby-ghettot eller läskiga bäbismatförorten, nomoreneverever.

Jag är i mitt NYA rum i So-So! Det vill säga söderomsöder som jag precis har lärt mig. Jag är fett trött och har sjukigt ont i ryggen efter att jag burit lådor efter lådor.
  Men nu sitter jag här och njuter, i mitt nya rum, för allt är så himla bra just nu och jag hoppas att allt kommer bli bra framöver i den nya lägenheten utan Ranveig eller Billy.
Nu är jag ju liksom ensambarn och då planerar jag att bli jättejättebortskämd, ohyes.

Men nu måste jag sova, för jag ska upp tidigt imorgon och köpa Björn Borg kallingar och byta fucking hängslen som jag köpt till en viss pojke som tydligen tycker det är "gayigt."  Yes sir.

 




Kommentarer
Postat av: Camiljonten

fett hett. vi avundas å det grövsta. jag vill också flytta:)

2006-12-16 @ 22:51:15
Postat av: Bertil

HULK! kan jag få komma till dig nu hedvig, berta har lämnat mig... jag känner att vi har något... om du vill så.. pussar. bertil

2006-12-16 @ 22:52:06
Postat av: Bertil

åwh, tack tack tack! men vi har ett litet problem, Berta vill följa med... hon undrar var symaskinen kan stå?

2006-12-16 @ 22:58:20
Postat av: isola

haha ibland blir jag lite rädd för dig johanna (I presume?)

puss på nosen'

Postat av: isola

men det är klart du får komma o bo hos mig!
du kan få bo i min tandbortstekopp om du vill!

2006-12-16 @ 22:59:53
URL: http://sthlmfinest.blogg.se
Postat av: kronprinssesan

Du skall icke frukta det okända, flicka lilla. Även i den grymmaste av människor kan en guldklimp, eller åtmistånde lite bladguld dölja sig!

2006-12-16 @ 23:01:59
Postat av: isola

wtf? ;p

2006-12-16 @ 23:16:36
Postat av: Billy

hahhahahahaha


hängslen


hahahahahahah

2006-12-19 @ 17:10:32
Postat av: Dag-Harald

HAHA! Köpte du hängslen som billy HATAR? Oh ma gad.

Vaddå utan ranveig och billy? Du ska sakna oss din slyna? Vem gör din middag?
Mamma?
HAHAHAHHAHA..!

2006-12-19 @ 17:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback