wellwellwell

okey okey

jag vet att jag är störd, men det kan inte hjälpas. Jag vill inte att det här ska vara värsta anorexia bloggen nu, men jag skulle vilja vara smal. Jag vill inte vara så här tjock, för jag känner mig tjock. Mest hela tiden. Och det är så jvla jobbigt, för vilket problem jag än har så skyller jag på att allt skulle vara bättre om jag bara var smalare. JAG ÄR HELT SJUK I HUVUDET.  Jag vill väga typ 45 kg. Då behöver jag gå ner ca fyra kilo. Men skulle jag vara lyckligare då? Förmodligen inte.

men jag vill vara smal.

Jag vill så himla jättejättejätte gärna vara smal. 
 

Kommentarer
Postat av: Kuki

Jag tycker synd om de som är väldigt smala, men förtränger det för sig själv, sedan vill de bli så smala så de inte existerar.

Hoppas du kommer över det!

2006-12-20 @ 00:26:40
Postat av: isola

ja, det hoppas jag verkligen..

tack för att du bryr dig! :)

2006-12-20 @ 18:05:01
Postat av: Billy

Men.

2006-12-22 @ 00:17:11
Postat av: Elin-pelin

Sluta tänk så dum, dum. Du är fin som du är och det vet du! Bara för att du vet vem sa du vet vad. Ibland måste man låta saker rinna av en........liksom. Västen du hittade idag var förresten fett fin. Varför hittar du alltid saker före mig. Jaja, att du hittar nånstans är ju positivt =P Tack för juklappen, den var gorgeous. puss darling, sov gott!

Postat av: cammi

nej, nu slutar du. inte mer av dessa dummheter! Du är bäst och du skulle bara våga tro att du inte är världens bästa. säg, skriv eller tänk aldrig så mer!

2006-12-23 @ 00:31:45
Postat av: Livräddaren

Hedwig... Du behöver gå UPP fyra kilo. Minst.

2006-12-23 @ 20:09:05
URL: http://lifesaver.blogg.se
Postat av: isola

gå upp fyra kilo?? neej.. det tror jag verkligen inte ;)

2006-12-25 @ 21:50:14
URL: http://sthlmfinest.blogg.se
Postat av: Dag-Harald

Du behöver gå upp fyra kilo. Killar (som INTE har fetischer), utan normala sunda killar gillar inte tjejer som ser ut som en 11-årig POJKE.

2006-12-26 @ 12:09:04
Postat av: isola

hey, jag ser inte ut som en pojke!

och hur fan vet du plötsligt allt om vad killar vill ha? vavavavava? och vem bryr sig? I couldn't care less! Jag får väl se ut hur jag vill och jag vill vara SMAL! capiche, dagfuckingharald?

2006-12-29 @ 00:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback