Ey, jag har blivit en bloggis!


Heey darlings

jo, ähum, nu har även jag tagit steget och skaffat mig en blogg så att alla ni människor där ute ska få någe intressant o läsa. Anyway. Det känns verkligen som att skriva en dagbok som är öppen för allmänheten.
För man måste ju skriva lite smaskiga saker. Vem vill läsa en blogg där man i detalj beskriver hur man pillat bort en fästing på sin hund med en pincett, typ. Det har jag iochförsej gjort idag, men inte för att jag skulle vara så vansinnigt tråkig att skriva det. Som sagt,  man måste ha något att komma med.
Helst ska det ju vara lite porrigt, om man utgår ifrån min kära systers blogg. Man ska liksom dela med sig om sina erfarenheter eller nått. Annars kan man ju ha ett tema på sin blogg! Ja! Man kan liksom skriva om samma sak varje dag, om du fattar. Som typ Ebba von fucking Sydow skriver om vad du får och absoluuuut inte får ha på dig. Hennes ute o inne listor är så långa att det är svårt att orka bry sig.

Jag har ont i mina halsmandlar, så jag får sluta.

Det här va kul, det får vi göra om !

PS: ALEX KAPRANOS I FRANZ FERDINAND ÄR WOWIG.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback