Het Hetare Hedvig?


Isabels bilddagbok har spärrats till att bara kompisar med lösen kan komma in. Varför? Jo, eftersom de sagt i hennes klass att hon har nakenbilder av sig själv i dagboken. Suck! 

Jag blir så förbannat trött på folk som inte bara kan låta andra leva sitt liv utan konstant måste lägga sig i.  Och det var inte ens nakenbilder, kan jag säga till Issas försvar. Det var snarare roliga bilder som hon tagit tillsammans med sin pojkvän. Hon hade till och med kläder på sig- bara att hon gjorde lite porriga miner. På skoj! Hihi liksom!

So fucking what?

Så först tänkte jag revoltera genom att publicera ännu porrigare bilder. Eftersom folk verkar ha så otroligt tråkigt som blir upprörda över sådana småsaker, tänkte jag ge tanterna något att verkligen skaka på huvudet åt. Sen kom jag på att jag ju är pryd och smått generad av mig. *Slår sig på pannan* 

 
Det får bli en annan gång. Kanke till och med anlitar ett proffs så det blir riktigt utmanande bilder. Här har ni iallafall lite sexiga bilder, även om de tyvärr inte föreställer mig! 

image103

Kommentarer
Postat av: pimpen

TACK EDS!! så snällt av dej^^ känns bra at ha stöd från sina bästaste kompisar någonsin, tacktacktack

2007-04-02 @ 17:44:44
Postat av: Cammo

Jag blir också förbanad. Jag är trött på folk som är födda till att hålla käften men inte gör det. Btw Pimp ska med imörrgon, tisdagar ska nog bli en av mina favo dagar.
Cybersek

Postat av: Julia

Ja, sånt blir vi sjukt trötta på! Men å andra sidan vet ju vi vad som är sant och inte, eller hur? ;)

2007-04-03 @ 14:31:37
Postat av: Dag-Harald

orka publicera nakenbilder för bekräftelse, FRAMFÖRALLT om det är någon annans nakenbilder...

2007-04-04 @ 17:09:31
URL: http://colalight.blogg.se
Postat av: Isola

nej, det är bra att du inte tänker publicera några nakenbilder av dig själv Dag-Harald.
Då kan vi alla känna oss trygga.

2007-04-05 @ 09:01:55
URL: http://sthlmfinest.blogg.se
Postat av: Vix

Samma sak hände min blogg. Orka!

2007-04-05 @ 13:21:46
URL: http://xiv.blogg.se
Postat av: Lifesaver

Jag vill se alla nakna! *snuskhummer* Så fortsätt såhär... Mums!

2007-04-08 @ 20:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback