Jag ska bli storasyster!


Fick ett mail av pappsen idag där det stod att min kommande lillebror ska heta Josh. Min pappa heter ju Jostein och hans fru Juvy, så Josh var ju väldigt passande;)
image132image133

Det känns som om jag är både glad och ledsen över att få ett till syskon. Mest känns det bara jättekonstigt.
Förmodligen kommer jag inte ha någon vidare kontakt med honom. Vad är egentligen meningen med en lillebror i Fillipnerna som jag aldrig träffar? Vad är föressten meningen med en pappa i Filippinerna som jag aldrig träffar. Men vafasen.. Att få ett syskon borde vara skitkul, men det känns mest skumt om jag ska vara ärlig. Kanske behöver jag bara vänja mig med tanken. Äh, jag som tycker syskonhoodet är viktigt! Vafan, jag kommer träffa min lillebror mer sällan än jag träffar min frisör! I och för sig sparar jag ju till långt hår nu så jag träffar inte Angela så ofta. Fast jag måste ju förstås ändå klippa topparna. Fast det kanske man inte behöver gå till en frisör för att göra, jag menar, mamma klippte mig ju i tisdags även om det inte syntes så mycket. 

Hoppsan hejsan kom jag av mig från ämnet nu? *Sansar sig*

Hm, ja. Jag får försöka tänka att så länge pappa är glad så är jag glad för hans skull.

Kommentarer
Postat av: Cammo

Är det Josh som sitter på din pappas axel?;) Nee sköja, tänk att har en manlig Peddo som springer runt. Vilken tanke liksom

Postat av: Lea

Gud, vad ni är lika


Du och apan alltså =P

2007-04-26 @ 21:30:29
URL: http://goodybag.blogg.se
Postat av: lejla

aaw va söt apan va :D

2007-05-05 @ 19:21:53
URL: http://lejlaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback