Millan och Natascha Peyre är kanske släktningar, who knows?

image107image109

Ah, igår var jag och Millan och sexade till oss hos frisören! Camilla som jag är van att se med självklippt lugg och galet, tjockt spanskt hår i hela ansiktet blev riktigt het. Visste ni föressten att Natascha Peyre också är halvspanjor? Hon ser ju inte alls ut som Camilla. Så konstigt.  Hursomhelst så här har ni bildbevis på hur snygg man kan bli om man går till Hårgänget på Götgatan som alla tjatar om. Sedan träffade vi på Carolina och Jenny (eller ska man vara helt korrekt så träffade vi dem innan vi fixade oss, aja skitsamma ingen bryr sig om detaljer) Sedan sa Millan att om hon var med på Jepordy och om någon sa att man skulle visa sin kompis så skulle hon visa mig för jag var en sån kompis man var stolt av att umgås med. Jag förstod inte riktigt vad hon menade men jag tror att hon tyckte mitt hår var fint. 

Kommentarer
Postat av: Millan

Jag och Peyre är oskiljaktiga jö.
Och jag jag lööövar dig hår sexy girl.

2007-04-12 @ 09:36:09
Postat av: Julia

Ni blev båda helt underbart fina sötnötar! =)

2007-04-12 @ 19:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback