Nattliga apoteksbesök och Bönsemester.

image125

Godmorgon sötnosar!

Lördagar är sköna dagar och igår var en sån dag. Var och besökte Da Hood Vällingby och blev lite tårögd.  Jag saknar alla så mycket att det inte är klokt!  So sad. Det känns lite som att jag besöker min gamla bardomsstad när jag åker till Vällingby. Okey, det kanske är lite att ta i, men du förstår vad jag menar, eller hur? Sen sov jag över hos C innan vi hade bråkat lite eftersom hon ville se Mr Beans semester och jag absolut och fullkomligt vägrade. Tänk om jag blir en högt uppsatt politiker i framtiden och så kommer det fram att jag den 21 april gick på Mr Beans semester, hur kommer det se ut? Så vi åt  massa olika saker och pratade om BH-ar istället. Jag hoppas inte att hon blir generad när jag meddelar inför alla så här offentligt att hon har fucking 75 C kupa.  Det är äckligt orättvist!  Sen gick vi på apoteket klockan tolv på natten typ. Hahah. Ja ,det var spännande lördagsunderhållning kan jag säga!  (Observera icke-ironin här)

Idag har jag bestämt mig för att plugga, jag har faktiskt inte något annat val. Jag har inte pluggat på ett tag så det är väl dags nu. Men jag är mer sån som pratar om att jag ska plugga och sen när jag pratat om det så känns det som att jag gjort det. Men sen så ligger ju böckerna där.. Oöppnade och hånskrattande.

Det är jobbigt att gå på Sveriges bästa gymnasium..... Skratt!

Nu har jag inget mer att säga så jag bjuder på två "happyfacebilder". Especially for you to enjoy! (Här kan du dock observera ironin)  

image123             image124

Justja! Angående bilden längst upp så bloggar jag alltid om mina nya väsk -repsektive sko-inköp. Det är väldigt viktigt att ni är uppdaterade på vad jag bär mina skolböcker i och vad jag tar på mig på fötterna innan jag går ut.  Capite?

Kommentarer
Postat av: Cammo

Haha det var super röligt! Btw jag har inte stora tuttar, jag är inte Isabella liksom(hoppas hon ser det här hehe). Vet du om du saknar vv så mycket kan du alltisd få bo i min gillestuga =)
Ses på tisdag bree. Puss så länge

Postat av: Vix

Jag avundas dig ditt gymnasium iaf. Är estetlinjen verkligen så bra som den låter, om du har en aning?

2007-04-23 @ 17:10:32
URL: http://xiv.blogg,se
Postat av: Isola

jaa, de säger att den ska vara jättebra! Men esteter är ju alltid lite.. flummiga. ;)

2007-04-23 @ 19:16:05
URL: http://sthlmfinest.blogg.se
Postat av: Painty

Jag är en av de oflummiga! Ska aldrig klä mig fult o sitta på jawa...

2007-04-24 @ 10:54:17
URL: http://xiv.blogg.se
Postat av: Hannah

Söta ballerinas!

2007-04-24 @ 15:14:48
URL: http://fashionita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback