Pirro goes Telefonplan


image106 
Irro har äntligen  fått se mitt nya place. Nice! IrroPirro kom dock inte i sängs förrän vid tvåtiden eftersom Tellis ligger så långt ifrån Vällingby. Gaaah! Jag citerar Camilla "asså seriöst varför ska man bo i Vällingby eller Telefonplan asså antingen tycker jag att man ska bo i Tensta eller Östermalm asså varför bo nånstans asså" (jag kan uppdatera er med att Camilla bytt ut "chill with the grill"  och "haha rööligt"  och "din mamma" till att säga asså minst fem gng i varje mening.)

Till veckan bir Pirro blondie! Det är hennes naturliga hårfärg, men jag har aldrig sett henne i den! Jag tror att det kommer bli riktigt fint :-)

Kommentarer
Postat av: Millan

Mhe, sluta jag pratar som en sann fransare. Asså Pirro som blond kommer vara fett skummt. Jag känner liksom inte igen henne så hon är nu. Det här med ditt hår tror jag kommer blir skit snyggt. Jag kom på att efter som vi båda är hemma måste vi gitta till Stina och hämta våra grejor. Jag skämms asså. Puss så länge bree


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback