Very nice! (med Borat uttal)


Hej i stugan!

Har satt mig framför datorn för att äntligen göra lite nytta. Plugga historia och sådär. Men jag kan inte koncentrera mig alls. Vet inte varför! Eller joo, det kan ha att göra med att jag är helt pirrig och kär i kroppen. Och då kan man ju inte plugga. Jag får säga det till till min historialärare, Neeej Olle jag har tyvärr inte kunnat göra historiauppgiften.
 Men det är Martins fel, skyll på honom! Jag har inte plats i mina tankar för första värlskriget just nu. Och ska jag vara helt ärlig så skiter jag fullständigt i den imperialistiska politiken och dess konsekvenser. Det måste du väl ändå förstå Olle, kompis?

Imorgon kommer Eline hem, äntligen!  älskälskälskar dig  <3 
image110

Sedan ska jag träffa Julia och Cam efter ridningen och det ska bli very nice!  

Puss älskooos




Kommentarer
Postat av: Painty

HAHAHAHA! "Olle, kompis?" Min historialärare heter oxå Olle, fick lite roliga bilder i huvet. Tro mig, det blir inte bättre det där med Martin, du kommer bara tänka på honom hela tiden.

Postat av: Lea

Och det där ser verkligen inte ut som jag...varför tar du alltid bilder där bara du är snygg? =P

2007-04-13 @ 22:34:09
URL: http://goodybag.blogg.se
Postat av: Cammo

No jag tycker båda var bra på bilden.
Japp imörrgon vi ses Snutegull.

2007-04-13 @ 22:52:24
URL: http://camomillastaden.blogg.se
Postat av: Lea

BTW så "älskälskälskar dig <3" , jag med =)

2007-04-14 @ 21:20:38
URL: http://goodybag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback