All I need is right in front of me


Första veckan i skolan avklarad! Check! Känns jätteskönt att det äntligen är helg efter en rätt jobbig vecka med massa nya ämnen och tråkiga introduktioner som man mest bara vill ha överstökat. Hua! Igår hade jag t.ex min första "lektion" i symfoniorkestern och allt var bara jättesvårt och jobbigt. Men jag hoppas att det kommer ordna sig framöver.... Optimist javisst!

Så idag efter sista lektionen drog jag o Elin o Louise till nya H&M i Gallerian för att kolla läget.
E hade tydligen hört att de 100 första fick gratis jeans!!  Wow liksom! Men jag fick inga nya jeans. Och inget annat heller för den delen. Men de hittade varsina jackor så det var riktigt glada! Sen frös Elin om huvudet och köpte en mössa. Västa söt, mihi!
image282 image283

Mhm! Och sen är Syster Sigrid här tills på söndag så vi ska fira hennes födelsedag ikväll, även om hon fyllde år i onsdags... Fast då var hon i Malta så det gick inte, juuuh! Stoor syster kan man iallafall konstantera att man har- 28 år fyller hon! Men Ranveig är fortfarande min beebis. ( :

Igår var föressten Martin här och myste! AUW, HAN ÄR SÅ SÖÖÖÖT. Haha, fast ibland skulle man nog kunna tro att vi är bästisar i mellanstadiet istället för ett kärlekspar ;) 

image284 image285


Imorgon är det ridning! Yaaaaay!  Sen önskar jag Andrea lycka till med tävlingen på söndag och sedan hälsar jag till Camilla att hon ska dra sin rumpe till Telefonplan och hämta sin sprit som står här och dammar. Ska du inte festa imorgon eller vad? =)


pussa pussa och krama kraaama gossigt och sött och mysigt pussisar och kramisar i massor bara lite till mina små elzklingar pusspuss ååh sakna sakna!!!!!!



Kommentarer
Postat av: Cammo

Klart jag ska!!!, ville att du skulle vara där. Får dränka mina sorger i den dammiga spriten. Ska vi äta brunch? Kan köpa med något. Pözz

Postat av: Kissekatt2

Taaack! Men det gick inge vidare... ;P Sexig tröja martin har! grrrr!

2007-08-26 @ 21:36:19
Postat av: Hedvig

Kissekatt2: Jaaa, fast det är hans VKG-skjorta som jag så naughty har knäppt ut.. Men det ser ut som värsta urringningen haha;P

2007-08-27 @ 10:55:16
URL: http://sthlmfinest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback