All that I posses is yours



Yay! Har precis kommit hem från sista lektionen och eftersom jag är en duktig flicka så tänkte jag blogga lite. Har hänt lite saker sen sist! Jag har fått en hel del nya ämnen i skolan något som är fresh and exciting. Och imorgon börjar Symfoniorkestern, så jag måste tyvärr klippa mina naglar (läs: klor) Väldigt tråkigt! Nu kan jag ju inte rivas mer! Det hade ju blivit lite av en hobby måste jag erkänna. Sen hade jag tänkt måla dem chockrosa som en liten refreshment.

Idag är jag ensam hemma eftersom Martin begett sig hemåt för att langa rena björnisar. Så jag ska läsa lite latin, hämta ett par nya jeans och spela lite cello. Fast det låter i och för sig rätt trist... Jag kanske leker olyckligt singel, lyssnar på Red Red Wine av UB40, kollar efter vibratorer på nätet och frågar Gud varför ingen vill ha mig istället. Jag får ju liksom aldrig göra sånt annars.  

Adios amigos!

Kommentarer
Postat av: Kissekatt2

Va? Hur visste du att det är vad vi singlar ALLTID gör på onsdagkvällarna?

2007-08-23 @ 22:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback