Flum o min kärlek till Harry


Igår skulle jag in till stan för att köpa senaste Harry Potter boken och rara Cammo följde med eftersom hon var ledig igår. Sedan skulle vi åka hem till mig för att göra spansk middag till Ranveigs ära. Förs hade vi picnic i  S:t eriksplan och sedan fick jag grotesk skoskav som vi var tvugna att åtgärda. Sedan kommer jag inte ihåg vad som hände. Eller jo juste! Det var den där tjejen med en cool t-shirt som vi såg och C gick fram och frågade var hon hade köpt den. När hon sa Lindex så trodde vi att hon ljög för att inte Cam skulle köpa likadan eller nått.  Men det gjorde hon inte! Och jag hittade en jacka där också. Rea på rea priset!
Sen plötsligt ringde Ranveig och sa att hon var jättehungig och vi förstod att innan vårt spanska matprojekt var färdigt så skulle hon ha avlidit av svält. Så vi åt ute och alla var nöjda. Sen när jag kom hem insåg jag att jag inte hade min Harry Potter bok. Men en mängd andra grejer! Jag är inte så rik längre tror jag. Men det var kul så länge det varade! 
 
Här är mina nya fynd, enjoy! :
image267image268image269image270

Kommentarer
Postat av: Julia

Låter och ser finfint ut gumman! Ses snart <33

2007-08-03 @ 14:25:28
Postat av: Cammo

Asså jag vet helt sjukt. Lindex, barnavdelning, pojke till råga på allt. Jag elskar våra kap. Att gå i blatte skor är som att fossingarna chillar på moln. Pussen

Postat av: Johanna

Snygga fynd, me like!

2007-08-04 @ 11:06:07
URL: http://MyKindOfFashion.blogg.se
Postat av: Lifesaver

Hur ser den där sidenblusen ut nu för tiden? ;P

2007-08-05 @ 17:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback