Hedvig goes Smala Sussie

Hej vänner och bling-ghetto-gangsters!

Nu är jag hemma igen och kan åter förmedla mina välgörande ord till cybervärlden. Jag förstår att ni har saknat mig och att det blev tomt i era hjärtan när den fiiiiinaste Stockholmaren lämnade stan för att bege sig inåt i landet.
Men nu är jag tillbaks och tänker inte röra min booty utanför sthlms gränser innan skolstart, promise!
På tal om skolstart så låg det ett sånt där unket uppropsbrev stämplat Södra Latin på hallmattan. Jag som knappt stigit in genom semesterdörren! Usch och avloppslem med svarta hårstrån!

Anyhuuuuw, sånt där ska man inte gräva ner sig i! Bara för att sommarn går mot sitt slut och snart är det snö, slask, mörkt, förjävligt och juste vi ska alla dö en dag så blir det nog bra ändå ska du se.  Det finns ju alltid saker att se fram emot- som jag brukar säga lite matt och anspråkslöst. Nej nu blev jag sådär jobbig och cynisk igen.

Idag har jag gjort massa saker som jag ju måste blogga om. Det är ju därför man har en blogg så att alla vet att man har ett liv liksom. Jag hör folk säga men guuuuuud har han inget liv eller och får lite ångest. Tänk om de säger så om mig också! Jag måste härmed bevisa att jag inte sitter inne och tittar på TV hela dagarna. Förlåt att jag inte tagit massa kort också. Och förlåt för att jag inte fotade dagens outfit. Eller vilket schampoo jag använde imorse. Eller vad jag åt till frukost. Förlåt förlåt! Men jag lovar att ta fler fjortisbilder. Sånt brukar uppskattas.

Igår spelade jag minigolf för fösta gången i mitt liv med familjen Fahlen (med appostrof på e men jag har glömt bort vilken tangent det är.) Idag spelade jag minigolf för andra gången i mitt liv med Elin, Martina, Johanna och Camilla. Jag kom dock inte sist som första gng, även om jag fick ett poäng mer. Men Fahlenfamiljen bor ju bredvid en golfbana så de måste ju vara riktiga golfviskare. 

Sen är mitt nya namn Sussie. Nu när ugglan är död är mitt namn så himla ute.




Kommentarer
Postat av: Millan

Jag tyckte du va jätte duktig *finzzha* Asså jag undarar vad som väntar dig imörga. Kaaaanske lite mera golf. Det passar din snobbiga stil lite :P
Pözz

Postat av: Helena

Godmorgon! Kul att du är tillbaka!Hoppas att du får en bra dag!

2007-08-12 @ 10:21:57
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Lifesaver

Hörde att du ätit KRÄFTOR också för första gången. Scary like... Kräfotr som är så gott och så har du gått ett helt liv utan att testa.

2007-08-12 @ 15:17:39
Postat av: Hedvig

Andrea: Ja tänk vad jag har gott miste om! ;P

2007-08-12 @ 16:56:25
URL: http://sthlmfinest.blogg.se
Postat av: L EA

Schnyggt, nu har du lärt dig hur man gör =D

2007-08-12 @ 23:43:19
URL: http://goodybag.blogg.se
Postat av: Johanna(aka hönan)

dagen alla små ettor darrar för: Måndag, då TVÅRNA och TREORNA kommer till skolan för att till sin glädje finna de nya ettorna att trycka ner... nu går vi i samma skola! ser fram emot att träffa dig, hoppas du mår bra!! pussar<3

2007-08-19 @ 16:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback