Snart blir det kallt och Ray Bans är ballt


Mina vänner!

Detta kommer sorgligt nog att bli sommarens sista inlägg. Imorgon börjar nämligen skolan och Summer of 2007 är över. Depression och ICA- kassor fyllda med tårar!

Nejdå, det ska faktiskt bli spännande att börja igen. Jag har ju ett helt år att se fram emot! Ett oskrivet blad och sådär som man säger. Ska bli trevligt o träffa klassen igen också (: Alla kommer nog att vara lite brunare och blondare. Fast jag är ju förstås inte blond längre (<---observera den snitsiga övergången här) Jag har nämligen blivit brunhårig igen! Tyckte det var ett classy sätt att avsluta sommaren och kalasa in hösten på. Sedan läste jag faktiskt i Metro att det är hippt med brunetter just nu. Så jag är alltså hetare än dig om du som läser är blond! Bara så att du vet alltså! Fast Martin är förstås undantaget genom att vara min älsklingsbimbo. (Och ja jag vägrar skriva ett inlägg utan att nämna hans namn) Martin Martin Martin Martin.  På tal om Martin så var jag på en uteservering idag och han där celeben som vann Let's Dance (vad annat är han känd för btw? Boxar han eller hur var det?) satt vid bordet bredvid. Han var lika stor som biffen han tuggade och hans dansande flickvän satt mittemot. Sen tyckte hans tik mycket om lilla Morrgan så de pussades lite grann.

Bah, de är förstås lite sorligt att vara brunett igen. Nu kan jag ju inte vara med på omslaget till Moore eller Slitz och det sörjer jag lite.

Här har ni mig när jag posar lite grann i sådana där sjukt fula Ray Bans som tydligen är jättetrendiga:
    




.



Kommentarer
Postat av: Kissekatt2

Jag tycker ray bansen är balla faktiskt.
Yes, brunetter är hetast, alltid oavsett! Snart blir jag mörk igen jag med.

2007-08-20 @ 12:59:32
Postat av: carro

Ja tre veckor kvar nu.. inte länge alls :) Kikar in på bloggen när man hinner, hoppas allt är bra med dig!:)

Postat av: Millan

Va fan, det var det värsta!!! Skulle du samla dina tårar i en ICA-kasse?! Vilken skam. Och du är så söt i brillorna. Det var kul att ses *fnizzha*

2007-08-21 @ 20:30:02
URL: http://camomillastaden.blogg.se
Postat av: Anonym

snygga!

2007-08-22 @ 16:11:48
URL: http://maddelue.blogg.se
Postat av: k

Instämmer, fattar inte vad folk ser i de där ray bans, de är sjukt fula! riktigt geeekisch

2007-08-23 @ 16:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback