Fredags update

Sitter i datasalen och chillar med Ida. Skolan är slut och det är FREDAG FREDAG FREDAG. Så himla undebart!

Ikväll ska jag bara ta det lugnt, har gjort illa foten till veckan så jag ska försöka vila upp den lite. Jag tror att jag har överansträngt den & det är därför den gör ont. Har joggat rätt mkt den här veckan och så då blev det som det blev.

Nåja. Sen är Lea i Rom vilket är trist, man märker så tydligt när hon inte är  här. Men hon är hursomhelst där på körresa och ska vara Lucia. Med det där håret passar hon verkligen perfetto!


Sen har jag bestämt mig för att köpa en pälsmössa, vad tycks? Skulle jag passa i det montro? Jag tycker ialf att det ser himla stylish ut. Och med min svarta skepparjacka kommer det nog bli jättefint. Ska förstås köpa fusk så inga sura miner där, okeeej ;P



Kommentarer
Postat av: irroo

ååh du skulle va så söt i pälsmössa! jag har en äkta som jag fått av min farmor typ hihi, men den ser lite cp ut på mig måste jag säga..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback