Hej bäbisar och gosig Lucia

Eller vad säger man? Glad Lucia? God Lucia? Änyhoooow.

Sitter i datasalen som vanligt (nej.jag.har.inget.liv?) & är dessutom fett upprörd. Jag
skulle egentligen haft symfoniorkester nu men som vanligt har ingen informerat mig om att musikarna har cpblockvecka så det är ingen symfa. Fett dåligt, jag får aldrig veta nått!!! <--missbruk av utropstecken oh ja.

Men nu till något gladare. Det var ju trots allt på dinosaurietiden som jag uppdaterade sist så det har ju hänt massa smask i mitt liv sen sist. Haha, inte. Men ändå.

Martin & jag kollade duktigt nog på tre hela lägenheter i söndags. En i skanstull, en i zinken & en i odenplan. M blev jätteförtjust i den på odenplan (lägeskåt som han är) så idag trodde han att han fått den när alla i budgivningen gett sig. Men nej sa frej och någon annan bjöd över min rika men inte så rika pojkvän. Suck!

Men nu över till något gladare. Igår var jag & Elin och shoppade julklapps. Nu är jag klar med alla! <3 Alla kommer bli så himla glada för jag är bäst på julklappar, haha.

Alla ni som är nyfikna över hur det går med min pälsmössejakt ska jag härmed få slut på ert lidande. Jag har letat febrilt efter en men utan resultat. Ska shoppa med mami imårn så jag tänkte kolla på myrorna. Jag vill att den ska se ut som den Elin Kling har (som förövrigt är min idol) Snygg, huh?

image351





Kommentarer
Postat av: emelie

Grymt snygg pälsmössa hon hade på bilden :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback