Mi manchi troppo la mia sorella

Kännner mig en smula nostalgisk när jag tittade lite på gamla foton. Och så började jag förstås sakna Ranveig ännu mer när jag ser på bilder av henne när hon var liten och alldeles bimboblond. Feting söt asså!

Jag kan inte säga annat än att jag förändrats en hel del genom åren, för visst är det skillnad?. På den här bilden ser jag verkligen hemsk ut måste jag säga. Håret var så på tunt på den tiden så jag var tvungen att ha löshår. Min hy var fruktansvärd. Tänk att jag gick ner tio kilo till efter att den här bilden togs. Jag vill inte ens tänka på hur förjävlig jag måste sett ut. 

Sen hittade jag en annan bild av mig & Yster när vi spelade på 17 Maj.  Haha, det är verkligen nostalgi! Kolla vad röda vi är i ansiktet av att blåsa i saxen. Kommer ihåg hur stolt jag var över att jag fått den där stjärnan som jag har på bröstet.  Heja Norge!

image347image350image348
image349

Kommentarer
Postat av: Cammo

Gud, va jag minns dina solisar på första bilden. Höns bilden är fett hur söt som helst, lövelöve.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback