Can you teach me how to fight?


Fyfan vad jag saknar V-by gänget... Sandra, Julia, Camilla, Isabel.. Jag blir helt tårögd av att tänka på hur sällan vi ses nuförtiden. Det måste vi faktiskt ändra på och nu är tisdagar den nya "hängdagen." Typ. 
Och det var typ hundra fucking år sen jag träffade Irene och Stina. I miss you girls!  Vad hände med The Hoe-Hoes, eh?
Det var ju liksom det här som vi sa inte skulle hända bara för att vi alla började på nya skolor... Jag saknar när jag och pimp brukade gå och simma varje torsdag o sen gå på Coffe House By George och fika.. Och alla hundprommisar med Sandra och Julia (även om Balder försökte våldta Tessie så var det ju ändå romantiskt på något sätt) Och Camilla... Min älskade Mando-Millan.  Flickan som Coop Forum åt upp och svalde. Jag kan verkligen prata med dig om allt och du är en av de få vänner som jag känner att jag inte behöver vara stark inför. Du dömer mig aldrig och du skulle aldrig medvetet såra mig.


Men igår fick jag iallafall 'catcha upp'  lite på våran flumkväll och det var fett mysigt.
SAKNAR MINA TJEJER SOM IN I HELVETE! 

På tal om absolut ingenting, har jag köpt de sexigaste skorna i världshistorien och jag kommer bli så fucking het! Amagaaaaaaaaaaad!  Hm.. Kommer bli exakt 174 cm i dem.. Mihi!
sexysexy

Kommentarer
Postat av: Dag-Harald

Som momi! Men erkänn, mina är hetare. Tänker låna de där om de passar mig, bara så du vet.

Postat av: pimpen

men eds då!! I MISS YOU S O FUCKING MUTCH!!!

2007-02-16 @ 22:02:54
Postat av: Millan

Eddy va fan jag får tårar när du säger så där. Asså i de där skorna Gertrud och Bertil jämn långa ju=)
Idomin Pussar

2007-02-16 @ 22:52:13
Postat av: Millan

Du kommer föresten alltid vara min bästa kompis. Som popare, bimbo, i vällingby eller inte. Skulle bränna ner Coop för dig.

2007-02-16 @ 22:58:04
Postat av: Dag-Harald

Jag skulle bränna ner coop med för dig!Med camilla i. Jag skulle bränna ner.....maraboufabriken!

2007-02-17 @ 14:39:17
URL: http://colalight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback