Naaaaaaaaaaw göölig juh


Kolla in
Millans blogg , hon är en söt o snäll liten halvspanjor.
 
Eller som vissa skulle uttrycka det "NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAW men liiiiiiiiiiiten dåhh".

 Ella es la muchacha más maravillosa del mundo.  Förlåt om det är helt fel-  spanska är mucho (muy?) extraño. Hahahaha. Okey okey! Jag ska hålla mig till franskan.  Och beställa kaffe/ragga/shoppa på italienska.  Not more, nore less.  Sen kan jag ju nästan prata svenska.

Och den som inte 'gått på affärn' har inte levt ett fullbordat liv.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, du kan lätt mer spanska än jag kan franska iallafall. Je m'apell Elin. Je sui suedás. Eh...=I

Men sötnos du glömde mariquita. Eller du kanske inte behöver det ordet längre...strukit det ur lexikonet liksom...eller??

Postat av: pimpen

baah...på affären...norrländskt rakt igenom...and thats peeeeeerfect:)

2007-02-18 @ 20:02:16
Postat av: Millan

Tu eres mas lista.
Idomin beso

2007-02-18 @ 21:56:23
Postat av: Lea

Haha, nu när jag fattar vad du menar är det faktiskt klockrent!!!

2007-02-19 @ 16:27:28
URL: http://goodybag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback