Sex in the kitchen


Jag vet inte varför jag valde den titeln på det här inlägget.  Så, alla som tror att det kommer röra sig om sex i kök kommer bli riktigt besvikna. Sorry mates.

Var var jag? Jo, eller jag hade inte kommit någonvart. Du får ursäkta, men jag är lite sjuk idag så jag har feber på hjärnan.  Jag måste bry mig mer om min  hälsa, vad nu det innebär. Gick till skolan idag också för jag hatar verkligen att sitta hemma, kolla på Oprah och deppa. Förlåt Cam!
Jag blir helt tokig av att bara vara hemma och jag är alldeles övertygad om att jag kommer bli en hipp pensionär som spelar Bingo och handlar kläder på Axelssons. Om sisådär 65 år kommer säkert jag och Lea fortfarande sippra latte på Wayne's och gnälla över våra brutna höftben.
Men imorgon får jag nog stanna hemma endå. Måste tänka på min hälsa. 

Därför skickar jag mina pussar till Alla Hjärtans Dag imorgon (och nej det är inget amerikanst bullshit som endast är till för att affärer ska tjäna pengar på sina konsumenter och den nästa som säger det får en fet snyting)   Älskooooooooooooooooooooooos! <33


He would never sleep
Said I didn't mind it at all
Made me feel quite cheap
Looking back on it all
Then there was this kiss
He said that he couldn't resist
And was I aware of what I missed?

It breaks my heart to say that when I was in pain
I wanted you to feel the same
But nothing gets you really
It's a shame
I can't believe you didn't feel a thing


Kommentarer
Postat av: Millan

Bli frisk till torsadag!!!
Men gör som jag gå till skolan på mörrgonen, gå någon gång vid lunch. Du tröttar inte ut dig, hinner hem till Oprah och du får ingen emsana Kent känslor.
Idomin Pussar

Postat av: pimpen

jadu...pimpish gjorde pingpongboll ögon när hon såg titeln...så läste jag å fatta inget alls>.

2007-02-13 @ 20:22:11
Postat av: pimpen

jadu...pimpish gjorde pingpongboll ögon när hon såg titeln...så läste jag å fatta inget alls>.

2007-02-13 @ 20:23:42
Postat av: pimpen

jadu...pimpish gjorde pingpongboll ögon när hon såg titeln...så läste jag å fatta inget alls>.

2007-02-13 @ 20:24:40
Postat av: pimpen

jadu...pimpish gjorde pingpongboll ögon när hon såg titeln...så läste jag å fatta inget alls:(
men men...stackars..sjuk på alla hjärtans(underbara)dag.....skit i om det är komersiellt, det är fan den bästa högtiden som uppfunnits!:P pussilus

2007-02-13 @ 20:25:20
Postat av: Vix

Alla hjärtans dag är för mig lika okänt som något annat. Jag är inte romantisk och jag vet inte vad jag ska göra... Hjälp innan jag gör bort mig själv!

2007-02-13 @ 22:02:47
URL: http://xiv.blogg.se
Postat av: Vix

Oj... "okänt som något annat". Har åkt bil 6 timmar o e järdars trött asså. Lika okänt som andromedagalaxen kanske?

2007-02-13 @ 22:04:25
URL: http://xiv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback