Var tog alla heta killar vägen?


Är det bara jag, eller är det fler som undrar vad som hänt med killarna på sistone? Plötslig känns det som alla killar jag umgås med eller träffar på har blivit så vansinnigt trista och fula. Och nu snackar vi killar som jag faktiskt brukade tycka var attraktiva och snygga. What's up with that?

Inte ens de som brukade vara roliga är roliga längre. De som var sexiga har blivit taniga, de söta har fått finnar, de coola är nu patetiska. Var hände med de heta killarna, vavavavava? Eller är det jag som gått och blivit frigid? När någon pekar ut en 'uppenbar snygging' eller en 'tiopoängare' rycker jag på axlarna och känner mig genast uttråkad. Jag känner mig faktiskt lite pressad i sådana situationer att komma på en hipp kommentar om killen ifrågas jeansrumpa eller liknande.  När jag egentligen tycker att den är lika sexig som Peter Harryssons hakor. 

Men för alla regler finns det ju förstås ett undantag.

Äh, jag tror jag kanske är lite kär.





Kommentarer
Postat av: pimpen

ohohoh i veeeeeeeeeeeeeeeem??^^

2007-02-07 @ 17:48:49
Postat av: Dag-Harald

Ja så blir det typ när man är kär... Man blir liksom off. Get used to it. Jag försöker vänja av mig vid att inte vara så. Inte så upptagen liksom.

2007-02-07 @ 17:54:02
Postat av: Dag-Harald

Hahaha! Jag visste att du skulle göra det:)

2007-02-07 @ 18:39:19
Postat av: Vix

Du, jag fattar EXAKT vad du menar! O oroa dig inte, det är bara en bra sak, fatta vad jobbigt annars om man fortfarande var övertänd på alla killar man såg OCH är kär. Phew...

Postat av: Lea

Jag förstår dig! Men...när man umgås med såna som torris så undrar man ju lätt om Adams gener har lett till lite DNA-trassel idag =P

2007-02-07 @ 21:28:22
URL: http://goodybag.blogg.se
Postat av: Cammo

Inget omt om Peter Harrysson han är härligheten själv!

2007-02-10 @ 22:58:39
Postat av: isola

cam, erkänn att du vill ta honom hårt.

2007-02-10 @ 23:09:21
URL: http://www.sthlmfinest.blogg.se
Postat av: Cammo

Kan man få Peter på andra sätt än hårt?? ;)

2007-02-11 @ 09:22:37
Postat av: isola

haha! han blir säkert hård när han ser dig ialf


naaaaaaaasty! ;-)

2007-02-11 @ 11:49:25
URL: http://www.sthlmfinest.blogg.se
Postat av: Anonym

okej jag känner att vi inte ska spinna vidare på Peter det kommer inte bli mindre nasty :D

2007-02-11 @ 22:52:56
Postat av: Dag-Harald

men guuud. Sluta prata Peter och UPPDATERA.

Vet du hur många bloggar jag har skrivit sen du skrev? Minst fyra. Jag ä bättre än lil`sista!

2007-02-13 @ 09:57:46
Postat av: Lifesaver

Heggy is in loooove! Ring honom och knulla på honom! 20 cm is the shiit....

2007-02-15 @ 14:38:48
URL: http://lifesaver.blogg.se
Postat av: isola

knulla på honom?

2007-02-16 @ 18:31:24
URL: http://www.sthlmfinest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback