You're the one for me, fatty

Nu sitter jag hemma och är sjuk. Har fett tråkigt. Det här har jag gjort:

-Läst Veckorevyn och senaste SOLO
-Sett Oprah
- Sett senaste Beck filmen
-Borstat tänderna i 11 minuter
- Pluggat franska
-Spelat cello
-Ätit lunch med min styvpappa på McDonalds

TRÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅKIGT. Kom och rädda mig! Eller gör inte det föressten, jag kommer bara hoppa på dig eftersom jag längtar efter mänsklig kontakt här i min ensamhet.

När man har tråkigt brukar kreativiteten flöda och det är därför man säger till små barn att det är "nyttigt att inte ha kul jämt". Men jag har kul nästan jämt. Så nu känner jag mig som en rökare som inte fått sin morgoncigg. Jag är abstinent på att ha roligt helt enkelt. 

När man har tråkigt har man tid att tänka på saker som man annars inte hinner med.
Vad säger man... Reflektera! Justprecis. Vilket den undebara lilla flickan gjorde när hon låg hemma i fyra dagar. När hon kom tillbaks till skolan hade hon hittat på ett adjektiv som beskrev varje lärare i alla ämnen. Hon hade också en mängd drömmar att berätta om, och som den goda vän jag är, lyssnade jag nyfiket och med stort intresse.   Paus.  Not.

Vad gör man när man inte vill att ens bröst ska förväxlas med ryggen, men samtidigt behålla sin lilla rumpa?  Har jag själv funderat på under dagen. Det är en väldigt intressant fråga som jag förväntar mig massor av ivrig respons på. Hur får man större boobs?

Oj, vad självutlämnande jag är idag.  Well, fuck it.


"Vad är det med tjejer och skor? Jag fattar inte, kan ingen schyst brud förklara för mig? Vad är det som är så spännande med något man sätter på fötterna innan man lämnar huset?"
- Say what? Är alla killar idioter?

"Asså, har du verkligen ankarliften under rumpan nu? För jag har den typ i knävecken"
- Gumman, alla har inte utrustats med dina modellben


Kommentarer
Postat av: Dag-Harald

Ett HET tips är ju att börja äta ordentligt ingen. Så att du får liite mer kroppsfett och dina hormoner kommer igång igen. Sluta ha ätstörningar helt enkelt. Det finns inget annat alternativ. Och killar, tro det eller ej, gillar faktiskt inte plasttuttar enligt alla undersökningar. (nähä..? Det som speglas i media speglar inte samhället? oj! vad förvåånande.)

Postat av: Dag-Harald

*igen inte ingen

2007-02-14 @ 14:47:55
URL: http://colalight.blogg.se
Postat av: Dag-Harald

Och är din pappa död, snövit? Det heter plastpappa.

Och två frågor:
Varför åt du med kurrkurr?
Varför åt du på mcdonalds?

2007-02-14 @ 14:49:08
URL: http://colalight.blogg.se
Postat av: Dag-Harald

Du vill inte ens ha mänsklig kontakt, sluta snacka aspberger!

2007-02-14 @ 14:50:33
URL: http://colalight.blogg.se
Postat av: isola

sluta tracka min blogg din galning.

och jag åt såklart inte på mcdonalds, jag drack cappuchiono. duh?
och jag är snövit.
och jag vill ha mänsklig kontakt.

2007-02-14 @ 15:41:30
URL: http://www.sthlmfinest.blogg.se
Postat av: pimpen

men eds, har du inte dina kycklingfiléer??XD nej skämt å sido, mat är det bästa sättet att få tillbaka brösten på......sen ligger det ju i generna när dina bröst har växt klart och hur stora de blir (tänk på ditt arv som karawan skulle ha sagt) Och HUR skulle man kunna ta fel på ditt bröst och din rygg??? du är inte PLATT...du har bara inte lika enorma bröst som Pamela Andersson....

2007-02-14 @ 20:43:02
Postat av: Dag-Harald

EHHHHHHHHHH du sa att jag skulle gå in på din jävla blogg, dumjävel. Då fuckar jag dig då!

2007-02-15 @ 13:52:02
Postat av: Lifesaver

Mina tuttar är lagom stora, runda och perfekta! Men så är jag en bootylicious girl också!
Yeah!!

2007-02-15 @ 14:37:02
URL: http://lifesaver.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback