Min syster

Det här inlägget är tillägnat Ranveig.

Hon är utan tvekan den finaste syster som man kan ha, och det finns ingen i hela världen som jag tycker om lika mycket som henne. Jag kanske inte alltid visar det på bästa sätt, men hon betyder verkligen allt för mig.'  Hon är den som får mig att skratta när jag är ledsen och det är hennes skämt jag återupprepar till mina kompisar.  Jag är så jävla stolt över henne och hur underbart rolig hon är. Alla som känner henne vet att hon kommer bli någonting stort med alla sina kriterier. Hon är fan både smart, snygg, omtänksam, trevlig, social, charmig, bra på att lyssna, rolig, kreativ, har massa  skön självdistans, het, inspirerande, generös, påhittig, sprudlande, underbar och fett cool.

Jag skulle inte klara mig utan dig och jag gör vad som helst för att du ska bli glad igen.

Jag vill bara krama om dig.  sisterforever


Kommentarer
Postat av: Victorious

Tänk om ens lillasyrra kunde säga så till en... O ja, varför inte brownie? Du är ju fettbäst på sköna förslag!

Postat av: Cammo

Du skulle inte kunnna tänka dig att låna ut e henne, över en helg typ.

2007-01-29 @ 22:04:54
Postat av: Dag-Harald

tack, tack tack. Jag tycker om dig också. Kommer till er på den här helgen oxå. Då kan jag äta brownieglass...och sånt. Theme hospital.
Fjärilen var också fin.

2007-01-30 @ 11:57:29
Postat av: Livräddaren

Jag håller med till hundra procent!

2007-01-31 @ 22:36:46
URL: http://lifesaver.blogg.se
Postat av: Mäw

Ni ska vara så jävla glada att ni har varandra.. undrar själv hur världen skulle se ut utan en syster som alltid finns där.. ?

2007-02-01 @ 13:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback