Pappa kom hem

Jag känner mig så jävla tom. 

Och jag saknar min pappa. Jag har nog aldrig saknat honom så mycket som jag har gjort idag.
Pappa, snälla kom hem!  Jag ville så gärna ha dig där när han kallade mig för en "billig jävla hora". Du skulle ha slagit honom på käften och sagt att sådär säger du inte till min lilla prinsessa.
Pappa kom hem, jag längtar efter dig.

VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ MIG? Varför ska jag måsta känna så här? Det är fan inte jag som är horan, det är han! Kan inte någon bara säga att jag är fin? Snälla snälla snälla snälla säg att jag är fin! Jag gör vad som helst. I'm like a fucking love- sick puppy. Jag är för sorglig.  Varför kan inte någon tycka att jag är finast i världen? JAG ÄR BARA ETT TIDSFÖRDRIV. Och inte ett sånt man dör för, om man ska vara kentig. 


Jag känner mig så jävla tom,
Så jävla tom och äcklig och tråkig och ful och tjock och världelös och allmänt ocharmig.

Kommentarer
Postat av: Kuki

Försök att förkasta dumma saker som andra säger och börja med att göra så du själv förstår att du är fin. Varpå du själv kan avgöra vad andra säger att sakerna inte är sanna. Du ska också ta och säga åt de människorna att de är patetiska och kan dra och helvetet och bara för att de har ett dåligt liv så ska dom inte få förstöra ditt. Dessa människor är inte värda att ha DIG i närheten av deras liv. Det är DOM som förlorar något när du säger upp bekantskapen.

Postat av: Livräddaren

Jag vill döda Kurre... han förtjänar inte ett liv i närheten av en Haraldsen.

2007-01-12 @ 16:34:11
URL: http://lifesaver.blogg.se
Postat av: isola

va? vadå kurre?

2007-01-12 @ 21:06:08
Postat av: Livräddaren

Ja, är det inte han det handlar om då? Vem är det annars?

2007-01-13 @ 15:10:30
URL: http://lifesaver.blogg.se
Postat av: pimpen

VILKET JÄVLA AS!! kalla eds för hora va?? den där killen, han må va hur knäpp som helst, men inte kallar man dej hora! nej nu jävlar blev jag så förbannad att jag har lust å slå ngt, typ hans huvud, jävla as killar kan va ibland!!!

2007-01-15 @ 20:48:04
Postat av: isola

haha jag älskar min pimp ^^

isabel- du är sötast!

2007-01-15 @ 20:49:36
URL: http://sthlmfinest.blogg.se
Postat av: Victorious

Du är fin. Fatta. Du är inte bara fin, du är vacker och är en jättetrevlig, mysig människa. Vafan tror du jag smsade det där om M för dig va!?? :) Jag ville att du skulle bli lite glad. O vem det nu är var som sa det där om billig hora: FUCK THAT BIATCH-IDIOT-MORAN!

2007-01-15 @ 21:46:50
URL: http://chocolatte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback