Var fan är du, Jon Blund?

Allt jag vill är att få sova. Jag är så jvla desperat på sömn att jag tror jag blir tokig.
Det knäppa är att jag känner mig trött mest hela tiden, men sen när jag lägger mig på huvudkudden får jag ändå inte sova.

Det är konstigt, men jag tänker helt annorlunda på nätterna än jag gör på dagen. När jag ligger där o vänder o vrider mig i sängen ser jag på saker ur ett helt annat perspektiv än jag gör på dagen.
Jag ligger och ältar och ältar saker som egentligen är helt meningslösa, för att sedan på morgonen vakna o undra vafan det egentligen var jag oroade mig för. Småsaker! Men när jag ligger där i sängen verkar dessa egentligen irrelevanta petitesser som stora och omöjliga problem.  È  davvero strano.


Annars har jag haft värsta mysiga lördagen! Jag kan rapportera att jag ätit sushi med systern och sen träffat Karro som jag inte sett på väldigt länge... :-)   Sen vägde jag mig idag o det visade sig att jag gått ner två kilo. Vem fan går ner två kilo under julen?

Nej, jag hoppas verkligen att jag får sova inatt för jag ska nämligen upp äckligt tidigt o rida.
 Jag vill bara sova lite lite, ska det vara så mycket begärt, Mister Blund? 


Kommentarer
Postat av: Victorious

Kan inte du ge mig de där 2 kilona så att jag kan gå upp lite? Snälla?

Postat av: isola

consider them yours! ;-)

2007-01-16 @ 18:27:25
URL: http://sthlmfinest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback