Hemma från Ludvika!


Efter att ha varit i Hultsfred, Tunisien, Sundsvall, Norrtälje och Ludvika är jag nu hemma och tycker att det är på tiden att blogga lite!

Kom hem idag från Ludvika där Martin har sitt lantställe. Vi var 12 kids (Andrea, Johan, Philip, Jocke, Therese, Maria, Ebba, Victoria, Martin, Ranveig, Gustav och jag)  fördelade på tre stugor något som var kalaaskul ;P
Jag o M som är bortskämda med att ha 180 cm i diameter att sova klämde ner oss i hälften av vad vi är vana vid. Fast det var såklart gosigt att sova nästan på varandra också!

Åh, det känns tråkigt och ensamt att vara hemma efter allt roligt i Ludvika. Men jag får tänka att det kommer ju alltid saker framöver att längta till!  Samtidigt känns det som att hela den här sommaren är som ett långt avsked till Yster som åker till Tanzania. Hon flyttar ju faktiskt! Ett halvår är jätte länge! Tänk om hon glömmer bort hur jag ser ut! Hjälp!

Nej nu vill jag inte tänka mer på det.

Jag är jättedålig på att komma ihåg att fota när jag åker nånstans. Känner mig alltid lite paparazzi-skum när jag fifflar fram kameran och ber mina vänner om lite posing. Skärpning! ;P Men nåra bilder blev det ialf, många på Philip av någon anledning.
image245image246image247image248image249image250image251

Sen hittade jag den här bilden av Rachel Bilson som är en av mina stilikoner. Hon visar verkligen att less is more och stil inte kan köpas för pengar. Kolla bara vilken enkel vardagsoutfit som ändå är skitsnygg, mer sånt!
image252


Kommentarer
Postat av: Dag-Harald

Du är så jävla snygg- hur ska jag kunna glömma hur du ser ut?
Insidan då, är du inte rädd för att jag ska glömma den, ytliga barn?
Även om jag skulle glömma, behöver jag bara googla emma watson och rachel bilson i en härlig blandning!
P.S vi vet alla att du är hemligt kär i Philip, det har du redan sagt. Hedvigs favorit i sälengänget!

Postat av: Lea

Nu är jag i skåne. Jag vet varför du gillar henne. Ni är lika långa *host korta* =P

2007-07-20 @ 10:54:25
URL: http://goodybag.blogg.se
Postat av: Millan

Äntligen kan man träffa dig :D

2007-07-22 @ 23:57:40
URL: http://camomillastaden.blogg.se
Postat av: Lifesaver

Oh, I love me in that picture of us two, darling! I'm choking on my own glitter cuz i'm so purty!

2007-08-01 @ 14:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback