Hejdå nörd accessoar!


Idag kl 8:40 hände något stort. Jag blev av med min tandställning! No more räls! Jag är så lycklig!

*skuttskutthoppahoppadansaruntirummetropajippi*

Millan fick sin tandställning i fredags och det var så roligt när vi träffades idag för det är ju jag som ska vara tandställningsflickan. Men nu är det ombytta roller! Men jag var snällare än hon var när jag fick min och mobbades inte alls. Eller jo, jag skrattade lite över att man får ökad salivproduktion men annars var jag snäll. Och så skrattade jag ju lite åt lespandet. Haha ja! Det var roligt. Men gulligt! Och hon har betalat 12.000 för den! Very not cheap. Och jag som tyckte hennes "cp-tand" var charmig...

Titta själv , my fellows.
image96 image97


 Hejdå nörd accessoar, jag kommer inte sakna dig!



Kommentarer
Postat av: Lea

Haha, den håller säkert på att smältas ner nånstans nu. Undra om man återvinner såna...gross i så fall, yuck =P

Postat av: Isola

Jah? men vems tandställning tror du camilla fick?

<3 återvinning.

2007-03-27 @ 20:45:09
Postat av: Isola

Kärlek till återvinning!

2007-03-27 @ 20:46:12
Postat av: Painty

Grattis! :)

2007-03-28 @ 14:41:48
URL: http://xiv.blogg.se
Postat av: pimpen

you are truley more beautiful then ever!

2007-03-28 @ 20:41:12
Postat av: Cammo

Ja, salivblandning är så lööööve.
Puss

2007-04-02 @ 08:46:41
URL: http://camomillastaden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback