Jag luktar hallonbåt.



Min mamma kom hem från Madrid i natt och hade med sig presenter till mig! Jag blev riktigt förvånad över vad jag fick eftersom min kära mor är ökänd för att köpa de mest underliga saker till mig och min syster- yster. Men denna gång fick jag inte användning för min fejkade "nämenoooohvilkenfintacksåmycketmamma" min utan blev faktiskt uppriktigt glad! Tackelitackttack säger jag för Dolce & Gabbana the one parfymen och Dior Show mascaran.   Nu luktar jag godis och jag får riktiga hooker-eyes.   Sexy sexy sexy!

image93

Kommentarer
Postat av: Cammo

Hahahah den oranga väskan. Jag dör hahhahhaha. Den är en klasiker

2007-03-22 @ 18:18:44
Postat av: Lea

Din mamma är en riktig päääärla =)

Postat av: pimpen

hehe, you hooooker;) du får inte fejka vet du välXD

2007-03-22 @ 20:44:10
Postat av: Isola

JAAAA! hahahaha den orangea väskan, det var fan en klassiker! typ "två för tio på tensta" vet du att den kostade 300 kr? hon är bra rolig :P

2007-03-23 @ 07:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback