Jag och Söt.


Här är en bild av mig och Bozo när vi står i paddocken och njuter av vårsolen. - Mysigt!   Dock var Herr Söt lite bråkig idag så det är ett rent mirakel att vi ser så glada och vänskapliga ut på bilden. Fick fjäska med både havre och morot för att ens kunna fånga in Sötnosen (läs: fanskapet) och kunna rida honom. -Tack Stina! Tack Elin! Men sen gick det ju bra endå och vi skildes åt som Goda Vänner. Är lite less på att bara få rida ponnies och vill rida en av de stoooora hästarna (dvs Kavaljer, Cavalli, Crest mm) för att få lite omväxling liksom! Fick tipset att antingen växa eller lägga på mig så att jag äntligen ska få rida de stora grabbarna. Hm.. Får se hur det blir med den saken.
   Hoppas också att vädret håller i sig tills imorgon när jag ska träffa Julia och Isabel. Jag har saknat dem båda like hell och ser fram emot att träffa mina girls imorgon!
Nu måste jag gå ut med Morr, puss på er alla!

image101


Kommentarer
Postat av: Lea

Ååhh, ni är så fina tillsammans. Han bet väl inte hårt?

Postat av: pimpen

aaaaaaaaw vad söt du är^^ miss you to:P men jag kan break a news, solen är framme och det är klarblå himmmel:)

2007-04-01 @ 10:03:56
Postat av: Cammo

Vem är Hedvig och vem är häst???

2007-04-02 @ 08:39:39
URL: http://camomillastaden.blogg.se
Postat av: Julia

Sötnöt!
Det blev fint väder och vi hade superkul hur som helst! Har saknat dig så himlans mycket, så nu får vi ta oss i kragen och börja ses lite mer, eller hur?
Puss min älskling <3

2007-04-03 @ 14:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback