Sweetie

sweet 
Omg, vad het Sebastian Karlsson är. Och jajajajajajajaja jag vet att han älskar sig själv och att han förmodligen sitter med en spegel framför sig när han runkar, men please! Han är ju helt undebart dryg, kan inte folk bara fatta charmen i det?  Orka vara svenneaktig och "nämen, inte ska jag...". Varför ska man hålla på och fjanta sig när man själv vet att man är bra och gör något som folk diggar? Palla mindrevärdeskomplex säger jag!

Och helt ärligt, vem skulle banga Sebastian?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hade inte bangat, men å andra sidan är jag ju ganska kändiskåt =P

2007-03-09 @ 19:07:33
Postat av: Vix

Inte jag! Han e hot baby! O asså, du har så rätt om det där med att man kan berätta en massa saker för människor man inte känner. Det e helsjukt! Men så jädrans skönt o ändå få ventilera lite... :)

Postat av: Lifesaver

Asså... hade han kommit in på Viper room så hade man ju inte bangat!

Dessutom... vem sitter INTE med en spegel framför sig när de onanerar? Inte..?

2007-03-09 @ 22:06:49
URL: http://lifesaver.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback