All I say is, Vavavooom!


Vet du vet du vet du! Jag provspelade för skolans symfoniorkester idag och... 
JAG KOM MED! :D  Jag blev så sjukt glad! Det gick bra efter att jag äntligen fått stämma cellon så att klangen blev rätt. Celloläraren tyckte att jag hade bra gehör och en väldigt ren ton: Jag ser ingen anlendning till varför du inte skulle få spela i symfoniorkestern så länge du är villig att jobba hårt och verkligen engagera dig i cellon. Fick samtidigt lite konstruktiv kritik, men vafan det får man väl tåla!  
Jag kom med jag kom med!   *gör små glädjeskutt med pekfingret på tangentbordet*

Här är en liten bild från min audition. Visst är jag fin? ;P
image134


Ah, tillåt mig att skryta lite till! Vi fick nämligen tillbaks Franska Nationella proven idag och vet du vet du vet du! Jag fick full pott, inte ett enda fel!  Och så stod det Excellent! på pappret, haha ;P *hopp hopp hopp*

Och sen! Javisst, det kommer ett sen! Sen har jag hittat en undebar present till R tills hon tar studenten. Jag hoppas hon blir glad, för det hade ialf jag blivit. Och endast det bästa till min Yster när hon står där i sin nya, heta  silkesklänning.. Hon kommer vara så fin så fin!

Jag känner på mig att jag överkonsumerat utropstecken i det här inlägget.  Men vafan ;P Wiiiiiie!

Kommentarer
Postat av: Lea

Det är klart att du kom med, jag förstår inte ens varför du tvivlade på det. Men jag är fortfarande lite ledsen över att jag inte har hört dig spela ; (
Imorgon kanske jag också får mina nationella, inte för att jag kommer att få lika bra som du men...=P
Pratade ni med Metzarna förresten?

Postat av: Fittans Kompis

Man kan aldrig överkonsumera utropstecken!!!! ;-)

2007-05-03 @ 13:09:47
Postat av: Lifesaver

Utropstecknena finns ju där på tangentbordet just för att konsumeras! So just do it! ;D

2007-05-04 @ 19:40:19
URL: http://lifesaver.blogg.se
Postat av: Cammo

Mm så het!!!!!!! Inte konstigt att du kom med=)

2007-05-04 @ 23:30:58
URL: http://camomillastaden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback