God Nat(t)ionella


Ah, idag har vi haft sista nationella i matte och det är jätteskönt! Gick inget vidare (för att vara helt ärlig gick det skitdåligt, men det tänker jag förstås inte erkänna) 1+2=4 , right?

Men orka deppa! Igår när vi hade den muntliga delen i Engelska nationella delen gick det så jevla bra. Jag var i grupp med Eline och Jesper och uppgiften var att vi skulle prata om olika dilemman man kan ställas inför. Min engelskalärare satt helt tyst och lyssnade medan vi pratade, men när vi var klara sa han att han inte gett feedback till någon av de andra grupperna, men att  han var tvungen att säga att vi var outstanding och over the highest level.  Jeppe sa att han var sååå stolt över oss, haha ;P  Jag, Jesper och Eline är Södras elite, oh yeah! ;P 

   Imorgon anländer daddy till Stockholm.. Känns värsta skumt med tanke på att jag inte träffat honom på så länge, men verywell.

Snart slutar skolan! Ingen klocka ringer mer! Den blomster tid nu kommer! Brinn skola brinn!
  Föressten! Droppa den här kommentaren till någon som spelar Allan (alltså försöker vara cool):
-DU ÄR SOM SKOLAN I JULI!
-...ursäkta?
- Du saknar klass!

Erkänn att den var lite klyftig, lite dräpande sådär, haha;P


Kommentarer
Postat av: dag

Säkert int ens du som kommit på den *med mark levengood brytning*

2007-05-12 @ 15:30:36
Postat av: Millan

Jag skiter i den var nästan lika skön som själva Hedvig. Inte könstigt att du är elit, du är liksom smart bree

Postat av: Julia

Hey hunbun, nu har jag läst! visst är jag duktig som kommenterar? love you

2007-05-12 @ 21:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback