Hand it over, missy


Har precis rensat runt lite i min garderob och hittade den här korsetten som jag typ aldrig har använt. Jag kommer ihåg när jag köpte den tsm med Iza, hon köpte en röd och jag en svart... Faan vad sexiga vi kände oss, haha ;D
Men som sagt har den bara blivit liggande för jag kan inte komma på nån anledning att ha den.. I skolan kanske? Ehh, don't think so! ;) Men den är endå fett fin!
Så nu säljer jag den för en billig peng om någon är intresserad? : )

image152     image154


Kommentarer
Postat av: Julia

Men du kunde ju visa den för Martin. Jag är säker på att han skulle gilla den xD

2007-05-16 @ 21:58:08
Postat av: Millan

hahah den gammla kompisen. Fast du hade den ju faktist i skolan ett par gåger:)

Postat av: Isola

m, under en huvtröja kanske ;P

2007-05-17 @ 19:02:54
URL: http://sthlmfinest.blogg.se
Postat av: Anonym

wow vilken sexig wow

2007-05-18 @ 17:08:57
Postat av: Mikaela

Whoa, assnygg jue!

2007-05-29 @ 22:28:21
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback