Orka bikiniångest

Snart är det sommar och varenda tjejtidning skriver om den snabbaste och mest effektfulla träningen inför beach 2007. Är jag den enda som blir stressad? Måhända är jag lättpåverkad men jag tycker att det är riktigt jobbigt att läsa om alla dessa metoder som bränner fett och gör så att deget på magen byts ut mot hårda muskler. Är det inte meningen att man ska bada, käka nyaste GB glassen och chilla på stranden? Tydligen inte! Nejnej, man ska istället visa upp sin vältränade kropp och flasha solbrännan som man konstigt nog har redan i början av bikinisäsongen. Man skulle kunna tro att hela svenska folket legat i ide i ett solarium hela vintern eftersom de är så bruna redan i maj. Mycket mysko! Tror lösningen  på mysteriet stavas B.U.S (brun utan sol) ;P
Hm, men jag är inte bättre själv. Istället för ställa mig emot hetsen, plocka fram chipspåsen och skrocka över alla fjortisbrudar som nojjar över både celluliter och valkar, så ska jag nu ut och jogga. Shame on me!  ;P

Förra veckan längtade jag så mycket till sommaren att jag satte på mig min bikini och gick runt och låtsades som om jag var i Spanien, fast jag egentligen befann mig i en lägenhet i Telefonplan. Och precis när jag kände mig som en blekfet svenne går min mamma förbi, klatschar mig på rumpan och säger åh en sån skulle jag också vilja ha. Haha! Hon är lite tokig min mor, men visst är det undebart när någon säger att man är fin när man känner sig som fulast?

Här är den bikini som jag nämnt i ett tidigare inlägg ;P
image157

Kommentarer
Postat av: Emilia

du har ju verkligen ingenting att oroa dej över:)Du ser ju jättesmal ut och allt:)
Kramar Emilia

Postat av: Jörgen

Bergdorf Blondes på TheGuide!
Ha en bra kväll!

2007-05-20 @ 20:10:43
URL: http://www.TheGuide.nu
Postat av: Millan

Ajaj nu är vi många tjejor som blir avis

2007-05-20 @ 20:27:35
URL: http://camomillastaden.blogg.se
Postat av: Cecilia

Den var fin och du ser inte blekfet ut:)

2007-05-20 @ 21:06:29
URL: http://cillenl.webblogg.se
Postat av: Anonym

avis på vad?anorexia?

2007-05-24 @ 11:00:19
Postat av: Dag-Harald

haha! "Anonym" är säkert en tjockis.
Skärp dig, så in i helvetes genomskinlig avundsjuka så man nästan mår illa.
Skrattretande? I think so.

2007-05-25 @ 00:35:18
URL: http://colalight.blogg.se
Postat av: Anonym

själv haft anorexia så vet vad det innebär.

2007-05-25 @ 12:09:25
Postat av: Isola

eh, vad har det med min bild att göra?

2007-05-25 @ 16:53:24
URL: http://sthlmfinest.blogg.se
Postat av: Dagis-Haraldis

Men då borde du väl veta hur det känns när någon säger sådana saker... schysst att trycka ner andra när man själv varit med om ett helvete.
Skämms!

2007-05-25 @ 21:00:21
Postat av: Anonym

de som har anorexia är sjukt självupptagma och egoistiska- de behöver en känga i röven eftersom de tror att allt kretsar kring dem.

2007-05-26 @ 18:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback