Reini hjärta Bush

Här är min landsherre och homie Reini och min inte så homie Bush när de myser lite. Så söta, eller hur? Men är jag den enda som får känslan av att Reini är den där lilla pojken som gör allt för att få spela Playstation med de stora grabbarna?  Samtidigt ser jag inte vad som är så fel med att hålla goda relationer mellan Sverige och USA? Och med det menar jag inte att statsministern ska hålla sig från att kritisera deras politik- bara för att uppehålla de "vänskapliga banden." Hm, hursomhelst skulle jag låta bli att dricka latte på Waynes på ett år(!) om jag fick vara i rummet när dessa ståtliga herrar pratade ut. 

image155

Kommentarer
Postat av: Estelle

Det är inte så svårt, bara du skaffar en bakgrund så kan jag hjälpa dig! :)

Postat av: Isola

ja, det vore jätteschyst! :D

2007-05-19 @ 13:03:40
URL: http://sthlmfinest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback