Throw it on me


Idag var en ponny som var helt ny i stallet tvungen att avlivas... Den hade epilepsi och det är tydligen väldigt allvarligt för hästar. Frode som han hette fick ett epileptiskt anfall utanför ridhuset så två hästar i min grupp kastade av sina ryttare och flera hästar började springa runt som tokar på stora mittenvolten. Skitläskigt! Men Cavalli <3 stod tyst och stilla som ett ljus och väntade på att alla skulle lugna ner sig. Sötnos!  Fast den stora jätten Cavalli är dock inte helt oskyldig, utan har själv kastat av både en och annan hästflicka i sina dar.  Fast inte alls lika många som en annan häst som börjar på C och slutar på est. (Oh no nu kommer en viss flicka bli upprörd) ;P

R.I.P Frode, synd jag inte fick lära känna dig bättre.

Nu till ett gladare tema: har precis hittat en bikini som jag verkligen gillar och passar i! Den är apsnygg! Det är exakt samma som den på bilden fast marinblå ränder för den rätta seglarkänslan hehe ;P

Sen kände sig Juls lite underrepresenterad i min blogg och så får det ju inte vara! Så här publicerar jag en liten pic på snyggingen när hon hyr film :D
            image142              image143

Btw, The Hives har ju spelat in tillsammans med Timbaland och jag som tycker om Rn'B tycker att resultatet Throw it on me blev grymt bra! Irro däremot var skitbesviken och tyckte att hela låten sög. Ladda ner själv och säg vad du tycker! ^^
 

Kommentarer
Postat av: Cammo

hihi julla ser utmanade ut


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback