Top Model i mitt hjärta.

Okey, jag erkänner att det är i senaste laget men jag fattar verkligen inte hur Brooke kunde åka ur Top Model?
Hon var ju vinnaren redan från början och kom inte ens med i finalen! Och de där tvillingarna med weirdo warning all over fick ju vara med hur länge som helst. Suck, och Brooke som var så bubblish och glad! Top Model är  bara inte det samma utan henne!

Brooke I miss you! Come back Brooke!

Puuh, jag känner att min puls har gått upp lite efter att jag skrivit det här inlägget.
Men visst är det upprörande? Eller är det kanske bara jag som borde skaffa mig ett liv, haha :P

image146 

Kommentarer
Postat av: Lea

A, det är verkligen ett stort problem. Det dilemmat skulle vi kunna ha diskuterat på nationella =P

Postat av: Estelle

ja hon va askul!

2007-05-18 @ 17:17:51
URL: http://estelles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback