Yster tar studenten


image176Imorgon är den stora dagen då Ranveig tar studenten. Det känns helt overkligt att hon är så stor... Eftersom det bara är arton månader mellan oss måste det betyda att jag är ganska stor också (: Jag som känner mig jätteliten!

Fast det här inlägget ska inte handla om mig (för en gångs skull ;)) utan det är ägnat till Rannie som nu är en stor flicka! Jag är fett stolt måste jag säga, för hon är så himla duktig i allt hon gör. Hon är Bäst, helt enkelt! Och jag kommer sakna henne fett jättemassor när hon åker till Tanzania. Vem ska jag småbråka med då? Och vem ska styla henne? Vem ska göra "Addes special "när jag är bakis? Vem ska jag titta på Scrubs med? Vem ska massera mig?  Och vem fan ska jag prata med om allt möjligt? Vem ska sno mina kläder? Vem ska sova hos mig när jag är ensam hemma? Vem ska vara "min röst" nu? Vem ska kalla mig för "lilla ungen"? Vem ska klaga på min osötade müsli för att sedan äta upp den? Vad kommer hända när inte "Dag Harald" kommenterar mina inlägg längre?

Världen kommer gå under.

Eller jag kommer iallafall bli väldigt ledsen och sakna väldigt väldigt mycket.

Älskade syster
Vi är tillsammans
Skyddar varandra
mot allt ont
Du är mitt kött
Mitt blod
Vi hör ihop för alltid

Älskade syster

Vet du hur mycket
jag tycker om dig?

image175  image177  image178  image179
image181   image180


Kommentarer
Postat av: Julia

åh, vad fint! jag önskar jag också hade en syster... min mobil är paj, men jag hör av mig i veckan, okej älskling? <3

2007-05-30 @ 21:31:50
Postat av: Lea

Så gulligt. Jag gillar Norge bilden. "Vem ska jag småbråka med då?"
Inte mig hoppas jag =S

Postat av: Isola

det låter skitbra, juls <3 hänger du med på söndag btw?

2007-05-30 @ 22:12:04
URL: http://sthlmfinest.blogg.se
Postat av: Millan

Abdulla är coolast. Varför flytta, vi behöver hennes coolhet.

2007-05-31 @ 13:08:53
URL: http://camomillastaden.blogg.se
Postat av: Lifesaver

Jag kommer åxå sakna ranvej när hon åker till negerlandet...

2007-06-02 @ 18:15:11
Postat av: Vix

Gu vad sött inlägg! Du e söööt.

2007-06-02 @ 18:17:29
URL: http://xiv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback