Ikväll blir det Prickig Poni och snell Hest

Nej nu var det banne mig hundra miljoner år sedan jag skrev ett inlägg. Jag har helt enkelt haft för mycket för mig de här senaste veckorna så det har inte blivit av. Men nu tänkte jag bara meddela alla läsare (som jag har kvar efter uppehållet, jag förstår att ni har tröttnat av noll uppdatering) att jag lever! ;) (;

Igår hade jag, Louise och Lea idrottslektion vilket gick grymt bra! Hade rugby som tema vilket alla tyckte var jättekul eftersom man väldigt sällan får spela det. Jag säger bara MVG här kommer vi haha. Fick dock en minor whiplashskada när Elin skulle visa hur ett anfall går till. Har skitont i halsen/nacken så jag kan knappt vända mig utan att ojja mig. Men hon bjöd mig på en XL- latte så nu är hon förlåten. ;P

Ikväll ska jag och Lea på Globen Horse Show. Ska bli fett kul! :D Sen blir det storshopping av hästgrejer i annexet! Ska köpa earbags som man kan ha under hjälmen så att man inte fryser, varmare ridhandskar, långa strumpor och ett allround spö.  <---Som man kan använda på fler ställen än i stallet HAHAHAHAHAHA.

Sen ridning på lördag som vanligt och förhoppninsvis lite julshopping på söndag. Ska försöka dra ner på klappinhandlandet och istället köpa finare saker till de närmaste. Mami får köpa till släkten i år, det pallar jag inte göra själv. Annars brukar jag köpa till den närmaste släkten och mina närmaste vänner, men i år ska jag bara köpa till bästiz, Martin, mamma, Kurre, Ranveig & Sigrid. Sen blir det väl någon inramad ego-bild till mor- och farföräldrarna.

image346

Kommentarer
Postat av: Éline

Ja, jag ska nog inte tackla dig nå mer =P Snart ska vi se på pållarna, bäzt =D

Postat av: Magdalena

Whiplash? Inte att leka med! ;)

2007-11-30 @ 20:20:11
URL: http://www.chic.blogg.se
Postat av: Dag-Harald

Eyyyy jag blev radd nar du skrev att du skulle dra ner pa julklapparna! Men sen Kopa finare till narmaste- puh. That mimi like!
Sitter pa flygplatsen, we know people sa nu ska vi till uganda en vecka! Piloten ar aaaaas soooooot!

By the way, vet allt om malaria efter 3 manader, men tack tack! Det ar ingen fara, koper medicin har och tar med mig hem.

2007-12-02 @ 14:00:15
Postat av: Millan

Du och häst liksom. Kul idag, puss :D

2007-12-02 @ 19:48:42
URL: http://camomillastaden.blogg.se/
Postat av: Erik

Hedvig:

Hej! Kan du inte adda mig på msn? Pretty please :)

[email protected] :)

2007-12-07 @ 11:50:13
URL: http://burningheart.blogg.se
Postat av: Erik

adda då! :/

2007-12-11 @ 18:22:01
URL: http://burningheart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback