Låt tomten få sova lite till


Vetduvetduvetdu!  Irro har gått och skaffat blogg! Jajamänsa, tryck
<3 så får du läsa om vad Iréne från flen har för sig för bus (; 

Igår var jag med Louise och Ida på bio och såg Michael Clayton. Louise tyckte att George Clooney var råsexig och Ida tyckte att den sög och jag var mest förvirrad över den invecklade handlingen. My gosh!

Idag har jag träffat Issa vilket var supertrevligt! Sen ringde min moster och ville att jag skulle träffa henne för att shoppa lite julklappar och peka ut vad jag vill ha. Hon tyckte att hon var sen ute med julklappsköpandet och jag fattade inte ens att det var dags att börja tänka på sånt än. Vaddå, det är väl ändå November? Men tydligen! Vad är det här för julhets egentligen. Palla känner jag. Här sväljs då ingen pepparkaka förrens det är December månad, that's for sure. Vad ska man annars se fram emot? När Ida berättade att hon druckit "sommarmust" i Juli blev jag faktiskt lite deppad. Julmust är ju en julaccessoar. Nej, om jag var tomten skulle jag känna mig något våldtagen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan!
jag undrar över en sak.
hur får man sin "header" i mitten? min hamnar bara i högra hörnet..

kram!

2007-11-13 @ 17:04:10
Postat av: Sabine

JAg hatar när man inte förstår meningen med en film :P
Och särskilt när det inte kommer fram i slutet.

Postat av: www.annawintour.blogg.se

bra
idé att låta
tomten sova en stund

2007-11-15 @ 00:36:56
URL: http://annawintour.blogg.se
Postat av: Cammo

Hahaha, du och din julstämning :D

2007-11-15 @ 13:36:07
URL: http://camomillastaden.blogg.se
Postat av: Cammo

Gu, va lat du är. Uppdatera!!!

2007-11-20 @ 17:53:19
URL: http://camomillastaden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback