Min mamma är bäst och jag älskar min nya jacka

Nu har jag köpt en ljusblå fjällräven jacka som jag önskade i förra inlägget. Den är skitsnygg, fast jag ser ut som en boll i den haha. Den är asvarm! Nu slipper jag verkligen frysa, undebart! Hade inte haft råd med den om inte min snälla mamma hade pröjsat 2000 kr. Fett snällt. Egentligen har jag nämligen redan en Khakigrön Everest - jacka som jag knappt använt, men jag är less på den så jag ska försöka sälja den istället.

Idag har jag haft utvecklingssamtal. Jag sa inte till min mamma att jag hade det, men hon hade tydligen fått en inbjudan. Så hon hade tagit ledigt och grejer för att kunna gå! Så hon hängde med och lyssnade till hur jag måste skärpa mig med att inte komma försent hela tiden. Det var typ den enda anmärkningen, annars var allt jättebra (; :) 
Sen på tunnelbanan på väg hem så bad hon om ursäkt för att hon varit så "bitchig" igår och att hon var så stolt över att jag var så himla duktig i skolan. Så gav hon mig 1000 spänn att "köpa kaffe för". Faan, min mamma är bäst! (Inte bara för att hon ger mig pengar, så palla dryga kommentarer okej?) Men det var väl behövligt, kände mig fett fattig efter jackan.

Nu ska jag på cellon, sen plugga naturkunskap och sen mysa med babydoll  (<-- manligt smeknamn oh yes.) 
Och ja, ja, ja jag är så pretentiös att jag tror att du bryr dig om vad jag gör. ;)

image343 
Jag myser med min fjällis.



Kommentarer
Postat av: Anonym

ska också köpa =)

Postat av: Jessy

het jacka vill ha samma stil som dig. dom där tiger jeansen som du visade i ett annat inlägg var har du köpt dom? puss

2007-11-06 @ 19:55:39
Postat av: Julia

Oh, sweet fjortisgirl xD

2007-11-06 @ 22:00:06
Postat av: Dag- Harald

assa heggy, skarpning. Du blirvarre och varre. Det ar smartsamt for stackars syster i afrika. Sluta prata om jeans och lipgloss!!

2007-11-10 @ 11:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback