Tu est le seule chose que j'ai fait bien dans ma vie


Hej snorungar ;P

Ok ok ok jag vet att det här börjar bli värsta shopoholicbloggen, men jag måste bara säga att jag har köpt nya jeans! Jajamänsan! Sanna sa att jag fick värsta "put -asset" i dem och det är ju alltid positivt!  Det gör bara min svennerumpa gott.

Idag har vi haft ett rätt jobbigt pass på idrotten, kände verkligen att det tog! Nice nice nice. Jag vill bli av med mina "love - handels" men jag fattar inte hur jag ska göra? De sitter precis under magen eller vad jag ska säga. Hur tränar man bort sånt fett? Hursomhelst. Jag ska spara er från mina komplex resten av inlägget, je te promis.

Hade naturkunskapsprov idag också! Det gick skitbra. Eller det vet jag förstås inte. Men det kändes skitbra!
Franskaprovet igår gick dock sug. Vet att jag kan bättre. Skyller ifrån mig på att Morgan var sjuk natten innan så jag fick bara fem timmars sömn. Om ens det. Men snuttis! Han mådde inte alls bra.

Prétendre = att påstå inte att låtsas som jag skrev. Fick hjärnsläpp och precis när jag lämnade in provet så kom jag på att jag tänkt som i engelskan. Och då kan man ju inte precis säga "eeh, vänta jag skrev fel"  men men men. Irriterande! Jag vill inte få VG på ett franska prov. Ge mig ett IG i matte men inte ett VG i franska. Please!


I hear a sound from your left lung
A melody so beautifully sung

IMORGON ÄR DET FREDAAAAAAAAAAG! 

Kommentarer
Postat av: Millan

Du är fett bara på franska juuu. Tror jag i alla fall, jag fattar inget av det. Det du låter som du är jätte bra! Btw så älskar jag bilden nedan, den är så "pappa betalar". Puss på dig gumman

Postat av: mouna

vill du ha bort dina "lovehandels" så kör sid-situps, hållningsfyran, sånt som stärker bålen har jag för mig

2007-11-14 @ 16:07:14
URL: http://refreshed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback