Ekvationen M+H= sant ger alltid MVG


Excuse moi, jag har inte bloggat på år och dag. Förra veckan var så sjukt jobbig kan jag berätta! Hade massor av inlämningsarbeten, prov och ja du vet hur det är. Känner att Södra Latin verkligen lever upp till sitt rykte som pluggskola! Dessutom förstår jag precis vad alla menar när de säger att tvåan är jobbigast. Nähäääää? You don't say!  Uschiamej. Jag har skrivit de två sämsta prov i hela mitt liv (IG i matte här kommer jaaaag) Jag kan lova att om jag hade varit en hetsätare så hade jag stoppat i mig femtio daimtårtor vid det här laget.
Det som hållit mig levande den här veckan har varit att jag lovat mig själv att shoppa loss på fedagen. Och om man avlagt ett löfte till sig själv så ska man banne sig ta och se till att hålla det tycker jag. Så igår drog Elin och hennes kusin ett tag och jag brände 1400 kr under en väldigt begränsad tid. Jag är mäkta stolt! 

Har föressten varit och ridit idag, som jag alltid gör på lördagar. Fick veta att jag skulle rida Cavalli och blev skitglad, men sen är det en tjej som är bajs i huvudet och som inte vill rida om hon inte får rida Afrodite. Så hon blev sur när hon fick Bozo och eftersom han bara ridit en lektion den dagen och C hade ridit två så fick jag rida den lilla ponnyn. Tyckte synd om honom som blivit övergiven så, snutten! Men Cavalli är ju min homeboy så det hade nog varit roligare.

Om typ 45 minuter kommer Martin, Cam, Elin och Andrea hit. Vi ska ha Pläääjstätionkväll (jag vet, fett nörd faktor) Ska vara i Ranveigs lägenhet och rasera den lite hade vi tänkt. (Bara så att du vet, R, om du läser det här vill säga)

Igår firade föressten jag och älsk 6 månader tillsammans. Det känns inte alls som att det gått så lång tid, men det är väl som det uttjatade konceptet att när man har kul så går tiden snabbt. Sex månader. Det har varit som en enda lång fest utan bakfylla.

image320image321
Jag och Bozo med hans heta frissa ;-)

Kommentarer
Postat av: Eline

Grattis, grattis tll er! =D Vi spelar väl mer playstation?

Postat av: Busis

grattis söt^^/issa

2007-10-08 @ 21:15:36
Postat av: Millan

Ni är ju så sötast, garttis! Tyvärr måste jag säga att vi var dom sämst nördarna :D Ses snart pussipuss

2007-10-09 @ 13:41:56
URL: http://camomillastaden.blogg.se
Postat av: Feliccia

Tihi, älskar också att rida!
KRAM!

2007-10-09 @ 14:47:03
URL: http://felicciaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback