Festar loss med en lista

Orkar inte plugga mer till tråkig tråkig Naturkunskap. Så jag tänkte underhålla dig (okej mest mig) genom att fylla i en liten lista. Enjoy bitches!

Hur svarar du i hemtelefonen? Svarar inte ;P
Hur svarar du i mobiltelefonen? Aaa hållå det är Hedvig?
Ringer det mycket till dig? Ingen ringer hem till mig, alla ringer till mobilen
Ringer du mycket? Sms:ar mest tror jag
Vem ringde du senast? Mamsen
Hur mycket pengar har du? Runt tusen
Senast kramat och när? Martin vid frukost
Antal timmar sömn inatt? Från tre till 12... 9 timmar!
Sov du ensam? Nej.
Vem sov du hos senast? Martin
Vem sov hos dig senast? Martin, i natt
Vem vet mest om dig? Mina systrar
Vem vet du mest om? Elin skulle jag tro.
Vad ser du fram emot? Till höstlovet... Och tills att jag får ett syskon i januari!
Vad vill du ha just nu? Det är barnförbjudet haha ;P
Vem hånar du? Ingen hoppas jag.
Vem längtar du mest efter? Ranveig.
Vem vill du helst slippa? Snarare vilka. Lärare som sätter prov efter prov så man måste plugga på helgen.
Vem stör du dig på? Samma som ovan.
Vem vill du sova bredvid inatt? Martin <3 men det får bli Grisen istället haha.
Vilken buss åker du oftast? 142
Vilken årstid är det nu? Höst..
Anser du dig själv snygg? Jag klagar inte.
Har du varit kär? Ja.
Är du kär nu? Ja.
Är du en bra partner? Ja, underbar!
Har någon varit otrogen mot dig? Nej, inte vad jag vet.
Har någon varit otrogen mot någon, med dig? Ja  men jag visste inte om det förrens efteråt.
Har du varit otrogen? Mm,  för länge sedan. Det tog slut sen.
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? Jag raggar ju inte eftersom att jag  har pojkvän.
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? HAHAHA. Ja.
Vad åt du senast? Rödspätta från Kolgrillen. Muuums!
Är du polare med grannarna? Haha, nej.
Har du varit på ett party? Näääe, vad är det för fråga. Såklart.
Har du varit utomlands? Yep.
Var är dina syskon just nu? En är i Tanzania och en är i Danmark och en är i magen.
Vilken tid gick du upp imorse? Vaknade typ 12 men myyste en kvart (:
Vad gjorde du kl 2 inatt? Pratade.
Vad är det första du gör på morgonen? Tvättar ansiktet.
Vad ska du göra efter det här? Sörja att helgen är slut...


Kommentarer
Postat av: Julia

Haha, jag ska lätt göra testet! Love you hunnie!

2007-10-15 @ 22:14:59
Postat av: Emmy

Hallå, vart har du köpt din blåa skepparkavaj?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback