Igjen og igjen og igjen og igjen

image331 image332 image333 image334
Träffade världens Issa och Cam igår och vi flummade på som vanligt. Vi hade jättetrevligt och det var sjukt kul o bara snacka om allt som hänt på sistonde. Vi har ju inte träffats på
aslänge, så vi hade massa o prata om haha. Hoppas vi börjar ses oftare 'cause I miss u girls. 

IMORGON BÖRJAR LOOOVET. Det finns inga ord som kan beskriva hur härligt det är. Yaaay! Ska bara ta det lugnt, träffa kompisar och ha kul. Julia och jag har bestämt att vi ska ses, och sen hoppas jag att Irro och jag kan hänga lite. Det var nästan tragiskt länge sen. Och Sara förstås <3 Får se hur det blir, men det ska bli fett najs ialf :) 

 Andrea 20 år imorgon. OMG vad gammalt haha. Jag som fortfarande går på potta typ *asg*. GRATTIS
GRATTIS SOETNOUWS!! HURRRAAAA HURRA DAMPDAMPDAMPdampidampi  HURRAAAA HURRAHH! OCH ÄNNU MER HURRA. PUSS PUSS PUSS!

Idag kom skolkatalogen! Martin lär bli väldigt exalterad när han kommer hit sen. Han tycker att det är så roligt att bläddra och bläddra, skratta och skratta. Lättroad? :P












Kommentarer
Postat av: Julia

hötlovet= us!! puss hunnie

2007-10-25 @ 17:50:16
Postat av: Kenza

svar: den 5e bilden visar mitt hår exakt.. är inte mörkhårig :P

Postat av: Cammo

Ja, det va röliröli. SKOLKATALOG är det beeesta med skolan. Lööövelöööve it!

2007-10-28 @ 17:30:21
URL: http://camomillastaden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback