Je me suis perdu, je ne sais plus

Goddagens!

Sitter och surfar lite så här på dagskvisten. Är bland annat inne på asos och kollar kläder. SKITANSYGGA OCH PÅ REA! Bara måste beställa något tror jag, känner hur det bränner i shoppingfingrarna! Fast sedan har jag ju fördomar om att beställa från internet, det är liksom outsider written all over. Att man måste shoppa över nätet för att man är misantrop eller har någon form av social fobi. Eller att man är så tjock så att man måste specialbeställa kläder. Eller att man har någon crazy fetisch. Fast då beställer man ju inte från asos.com utan snarare typ spankmehardplease.com. Ojsan nu kom jag visst bort mig från ämnet. Klart att man kan vara normal och beställa saker från internet, det är bara jag som larvar mig.

Har föressten letat som ett djur efter ett par UGGS, ni vet sådana där skor som var moderna för fjorton ljusår sedan. Exakt sådana är fashionistan Hedvig på jakt efter, kan du tänka dig? DE ÄR SÅ FRUKTANSVÄR SKÖNA. Och man ser så gulligt softish ut i dem, så det är värt alla trendrubbningar i världen. Så länge det är bekvämt och jag slipper frysa så är jag nöjd. Men gud vad är det jag sitter och skriver. Jag låter ju som någons gammelmormorsmor.

Hittade föressten en skitsnygg bild på Tiiu Kuik som b.la gjort reklam för Dior. Måste bara poängtera hur vacker hon är!  När jag känner mig som blekfetas efter sommaren så ser hon så skönt brun ut (jajaja, jag fattar också att det är brun utan sol men låtsas med mig här, okej?) AVUNDSJUK. Hela hennes look är naturlig och hon har en skitsnygg vältränad kropp. Okej, nu ska jag sluta. Men håll med mig om att hennes look är het och jag skulle rent ut sagt döda för att bli så vältränad. Och trots att hon är smal har hon ändå höfter och bröst, vilket är skitsnyggt!


 image327

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskling, Hon är INTE snygg på den bilden...

2007-10-17 @ 16:25:17
Postat av: Cassandra

Vältränad? Skulle hon ha varit vältränad hade hon inte haft så spinkiga armar eller så nätt kropp. Hon hade haft muskler på armarna/magen osv och definitivt en rundare kropp. Hon ser ju bara helt insjunken ut... en riktig anorektiker. Jävligt snyggt att revbenen syns, ja ohja.

2007-10-17 @ 21:05:01
Postat av: Charlie

Jag tyckte hon såg skitsnygg ut :) Fin design på bloggen förresten :D

Postat av: Linda

brännan va ju inte helt fel heller:)

2007-10-19 @ 09:40:06
URL: http://dailyluxury.blogg.se
Postat av: Johanna

Nej men usch! Hon ser ju helt undernärd ut, inte fin alls.
Det där är INTE en sund kropp!

2007-10-21 @ 22:35:11
URL: http://mattiasflicka.blogg.se
Postat av: Erika

Om man kollar från din visningsbild till henne så är ni ganska lika, så om du tycker att hon har snygg kropp borde du ju vara rätt glad ;)

2007-10-22 @ 07:42:08
Postat av: Anonym

Vart är hon vältränad? :) I mina ögon är hon mer år det undernärda hållet, inte snyggt alls. Kan omöjligt vara en sund kropp.

2007-10-22 @ 12:55:36
URL: http://gymfjolla.blogg.se
Postat av: Therese

snygg tjej det dära! Brännan och kroppen hade man ju inte tackat nej till..

2007-10-28 @ 21:55:42
URL: http://metrobloggen.se/Therese
Postat av: Natta

bra sagt.. är själv smal som hon och får ofta höra att jag är för smal. Jag har ett bra självförtroende så påverkas inte riktigt negativt av vad andra säger om min kropp.. älskar den för jag vet att jag har bröst och höfter och rumpa även om jag är så smal.

2007-10-30 @ 12:26:10
URL: http://naaatha.blogg.se
Postat av: Anna

wtf?! vältränad? snygg? HAHHAHA hon har anorexia ser du väl?! INTE SNYGGT!

2007-10-30 @ 15:19:18
URL: http://hellstroom.blogg.se
Postat av: Anonym

snälla.. bruden har fan ätstörningar :O

2007-11-15 @ 10:18:08
Postat av: karro ;)

men hedvig! hoppas du inte vill se ut sådär? tjejen har anorexi :P

2007-11-25 @ 13:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback