Kiss me I'm Norwegian



image329

Eline var så söt och gjorde en fläta på mig idag. HAHA, med mitt tunna hår blev den typ 2 mm, men whatever, TACK GUMMSAN <3
Anyhooow, jag har sån himla lust att träna idag. Vet inte vad det beror på men jag vill bara jogga på som fan ;P Tyvärr är jag fortfarande lite sjuk så det vore rätt korkat o träna nu... Så jag får sitta inne och kolla på Dawsons Creek istället. Det är faktiskt skitbra har jag kommit fram till XD Och alla är så gulligt oskyldiga och pryda. Hög naaaaawfaktor! 

På onsdag blir det GUCCI GUCCI GUCCI. 

Kommentarer
Postat av: Kissekatt2

I know what you mean, med tunt hår alltså... Mina flätor brukar bli en och en halv mm tjocka faktiskt!

2007-10-23 @ 20:46:43
Postat av: Julia

Wow, supersöt bild!!!

2007-10-23 @ 21:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback