Min blogg är gratis till skillnad från vissa andras

Sitter i lilla datasalen med Eline, vi har egentligen lektion men läraren sa att vi skulle plugga på provet så vi tänkte palla och gick. Jag är lite småsjuk idag, så egentlige borde jag stannat hemma så jag inte blir ännu sämre. Men man missar så himla mkt när man är borta så jag tänkte hålla ut en dag till. Det är ju faktiskt torsdag- vilket betyder att det SNART ÄR HELG. Lääängta!

Igår träffade jag Sara vilket alltid är lika trevligt. Hon hade ny frisyr och var riktigt stylish ;P Kolla själv vad sweet! Kände knappt igen henne, fick kolla flera gånger innan jag såg att det var hon haha.. En lugg kan verkligen förändra!

Sen åkte jag vidare till Alvik och passade kussarna. Hjälpte dem med matteläxan och litesådära. Och jag skojar inte när jag säger att jag fick tänka efter vid vissa tal hehe. Idas uppgifter var faktiskt rätt svåra.. Och hon går liksom i femman så det borde vara piece of cake. Det blir inge matte C för mig kan jag ju säga.

Snart har vi idrott och egentligen borde jag inte vara med
eftersom jag mår lite krasst, men jag behöver närvaron...Och sen är det ju så skönt att träna! Så jag ska nog vara med. Förlåt Martin "duskaintevaramedomduärsjuk! Sorry sorry Bejbi.

image322

Sara är söt i lugg

Kommentarer
Postat av: Sara

tihi. tack, va söt du e heddis :D alltid lika kul å träffa dig me ;)

2007-10-11 @ 19:07:00
Postat av: Eline

Om du hade en egen skoter skulle du också bli skoternörd. Det är en tonårings bästa leksak =P Har man bara ettan och tvåan som kanal i fjällen kan vem som helst bli grym på playstation =P Imorgon är det fredag =D

Postat av: Hedvig

Är DET en tonårings bästa leksak? Jasså! Det vet jag inte om jag håller med om ;)

2007-10-12 @ 07:45:26
URL: http://sthlmfinest.blogg.se
Postat av: Cammo

Jag ska träffa dig på lördag. Jaaa :D

2007-10-12 @ 10:06:38
URL: http://camomillastaden.blogg.se
Postat av: Hedvig

Cammo: Kanske! Vi får se ;)

2007-10-12 @ 11:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback